HLAVNÍ STRÁNKA

Rakovina žaludku u psa

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 0

Rakovina žaludku se nevyhýbá ani čtyřnohým mazlíčkům. Onemocnění je zákeřnější v tom, že svému majiteli psi nemohou říct, co je trápí. Rozpoznání příznaků této nemoci je tak na páníčkovi. Pokud se onemocnění podchytí včas, dá se ještě mnohé zachránit.

Příčiny onemocnění jater u psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 0

Játra sama mají obrovskou schopnost regenerace, pokud příčina onemocnění pomine. Správná výživa pak hraje důležitou roli v dodávání živin potřebných k výstavbě nové jaterní tkáně. V závislosti

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 3

Řídká stolice neboli průjem u psa je porucha zažívání, která se projevuje častým vyprazdňováním tekuté stolice. Průjem je doprovodným projevem značného počtu onemocnění zažívacího ústrojí, z nichž

Tvrdá stolice u psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 0

Psi by měli vykonat potřebu nejméně jedenkrát denně, popřípadě dvakrát, přičemž do jisté míry hraje roli i plemeno psa a samozřejmě typ potravy, počet denních dávek, fyzické zatížení a podobně.

Alergická reakce na očkování u psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 0

Alergická reakce u psa je změna zdravotního stavu způsobená předchozím očkováním zvířete. Očkování samotné může způsobit v organismu očkovaného jedince nějakou reakci. Kdyby na vakcinaci tělo

Všenka psí

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 0

Všenka psí je zřejmě dědictvím, které si zdomácnělý pes přinesl od svých předků. U psů chovaných v dobrých podmínkách a v čistotě se všenka psí objevuje jen vzácně, zanedbaná zvířata, držená

Babská rada jak na kočičí blechy

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 0

Blechy rády skáčou, takže je velká pravděpodobnost, že třeba vaše kočka nakazí psa, vás či dalšího mazlíčka. Blecha je bezkřídlý hmyz. Je velká asi půl centimetru, má dlouhé nohy a živí se krví savců,

Zánět spojivek u psa

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 0

Zánět spojivek bývá u psů poměrně častým jevem. Příčinou může být pobyt v prašném prostředí, silný vítr, alergická reakce či poranění. Příčiny nemoci očí u psů mohou být rasově specifické,

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Petr Kraus  12.1.2020 15:16

Dobrý den potřebujeme poradit. Máme německého ovčáka stáří 4.11.2014 má průjem, který se občas změní v trochu tužší. Již se nedokážeme s tím poradit. Dáváme stravu jen granule. Děkuji za radu.
S pozdravem Petr Kraus

Lucasice  20.11.2019 9:22

Střevní problémy u psa jsou způsobeny hlavně nekvalitní stravou psa. Krmení nekvalitními granulemi a konzervami.

Pes si vykousava srst na kloubu předního běhu : (

R.Damkova  21.5.2019 9:19

Máme 6l psa začal si vykousávat srst na kloubu předního běhu,dostává vitamíny i pestrou stravu,přidávám vajíčko i los.olej.
Přátelé kynologové co s tím,prosím poradte ?

Zánět mléčné žlázy u feny

Miluše Albrechtová  17.8.2019 23:35

Mám bišonku fenku 12let,má velmi nemocné srdce a ted se jí objevilzánět mlécné žlázy ze struků ji teče mléko s krví.Nejdříve měla 14 dní antibiotika a nyní bere hormony,zvěrolékař ji nedoporučuje vyjmout pod narkózou mlécné uzliny že by nemuselo srdíčko vydržet.Dělám ji masáže a odstříkávám hnědou a krvavou tekutinu ze struků.Též ji dávám chladné obklady.Myslíte že ji to přejde nebo mi napište jaká je prognóza.Děkuji za radu.Nechci aby se trápila.

Tuková boule u psa

Cempírek  20.1.2020 18:31

Kupte desinfekci na rány s názvem BETADINE roztok 120ml. Ten zřeďte 1:10 s vodou a tím každý den ošetřete ránu a její okolí. Zároveň před aplikací desinfekce vždy zkontrolujte stav poranění a vyhodnoťte průběh hojení. Pokud by místo jevilo známky zánětu (červená barva, zvýšená teplota, výpotek), tak kontaktujte veterináře, aby provedl odborný zásah.

Tuková boule u psa

ivanka plesníková  20.1.2020 15:35

9let starý pudlík má na ocásku tukovou bouli,dnes praskla a vytekl asi hnis,comám s tím dělat?

Selhání ledvin u psa

Zdeňka Rybičkova  19.1.2020 19:11

Dobrý den, může se projevit selhání ledvin u koček? Podle toho, co je napsáno v článku o psech,si myslím, že moje kočička umřela právě na selhání ledvin. Moc pila, v puse měla krvácející zapáchající dásně, potravu všechno vyzvracela. Dostávala prášky (Prednicorton) po dobu asi 5 měsíců denně, a právě po nich hrozně moc pila a moc čurala.Pak přestala čurat, ležela naprosto bezvládná, bez jakéhokoliv zájmu a nakonec zemřela.Bylo to na Štědrý den, už se nedalo její stav konzultovat na veterině, kam jsme stále chodili. Děkuji za podání zprávy.

Hormonální kastrace pro psa 11 let

Eva  19.1.2020 5:34

Dobrý den,děkuji za Váš názor a naprosto se s ním ztotožňujeme.Lékař to nechává na nás,což je dobře,my ho známe nejlíp,přesto nám zkouší dále navrhovat kastraci,ale my to už neuděláme.Víme,jak prožil už dvě narkozy/čištění zub.kamene a odstranění velkých bradavic/-pár let zpět, a po psych.stránce nebyl pak dlouho v pohodě..než se z toho všeho dostal.On je fyzicky jinak hodně dobře stavěný,je veselý,baví ho život,chodíme pravidelně na delší procházky,jíst mu chutná,takže určitě problém dále budeme řešit pouze inj.chemickou kastrací,bydlíme na sídlišti/velký počet psů-fenek,nyní zase 2 hárají/,tak to s ním cloumá a prostata se tím zvětšila/ukapávání krve,atd./.Takže v pondělí zajedeme opět na zklidň.injekci i pro utlumení libida..zvládneme to takto:-).Děkuji moc a mějte se hezky.

Hormonální kastrace pro psa 11 let

Milda  18.1.2020 10:12

Nechte ho v klidu dožít. Každý tady na světě máme vyměřen svůj čas, i pejsci. Někdo zemře mladý a jiný zase žije do 100 let. Vašemu pejskovi je 77 let v lidském měřítku. Radujte se z jeho přítomnosti a netrapte ho žádnými pokusy.

NABÍDKA OBCHODU