Co znamená, když si fena olizuje genitálie

Napsal: Dvořák J. / počet komentářů: 0

Co znamená, když si fena olizuje genitálie? Prosím, pomozte. Co může způsobit, že naše 8letá fenka malého knírače po močení často a několik minut hlučně olizuje, doslova se jazykem "hrabe" ve vulvě? Ještě před pár měsíci to nedělala. Čtete dále a dozvíte se odpověď.

Skříplý nerv u psa

Napsala: Svobodová M. / komentářů: 0

Skřípnuté nervy se mohou u psů vyskytnout ze stejných důvodů, jako u lidí. Jak stárneme, ať už jsme lidé nebo psi, naše kosti, zejména obratle, slábnou, což usnadňuje nemylou příhodu, jakou je

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 1

Zrychlené dýchání u psů se dá přirovnat ke zpoceným dlaním u člověka. Psi vyplazují jazyk a těžce oddechují, když je jim moc horko, nebo jsou fyzicky vyčerpaní. V těchto případech se

Rakovina žaludku u psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 0

Rakovina žaludku se nevyhýbá ani čtyřnohým mazlíčkům. Onemocnění je zákeřnější v tom, že svému majiteli psi nemohou říct, co je trápí. Rozpoznání příznaků této nemoci je tak na páníčkovi. Pokud se

Když se pes stále olizuje

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 1

Psí sliny obsahují dezinfekční látky a biologicky aktivní složky, které hubí bakterie a působí protizánětlivě. Je to například enzym lysozym, nebo histatin. Lysozym prokazatelně napomáhá zastavení

Zvětšená slezina u psa

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 0

Zvětšená slezina je u psů poměrně častým příznakem, zejména u psů středního až vyššího věku. Zvětšená slezina může být doprovázena značnou šíří klinických příznaků od mírných, nespecifických

Příčiny onemocnění jater u psa

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 1

Játra sama mají obrovskou schopnost regenerace, pokud příčina onemocnění pomine. Správná výživa pak hraje důležitou roli v dodávání živin potřebných k výstavbě nové jaterní tkáně. V závislosti

Alergická reakce na očkování u psa

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 0

Alergická reakce u psa je změna zdravotního stavu způsobená předchozím očkováním zvířete. Očkování samotné může způsobit v organismu očkovaného jedince nějakou reakci. Kdyby na vakcinaci tělo

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

E coli u psa

Ladislav

Při vyšetření pejska byla zjištěna nízkå koncentrace escherichia coli,dále přeléčeni Tab clavaseptin 25O,na jiné veterině by to neřešil.
Kdo má větší pravdu?
Děkuji za odpověď.

Zdenek

Proč u nás není pohotovost pro psy a kočky nebo záchranka která přijede aby pomohla v každé pozdní hodině jako člověku i to je tvor který cítí bolest a potřebuje rychlou pomoc.

Marie Mestlova

9lety staford rychle a krátce dýchá prodělala mrtvici a od té doby bere ENARAPLIN APREDNISOL.Museli jsme i odbourat procházky, které miloval,má ventilator.Ma nadváhu,ale není to hrozně.Vetelinarka řekla je to starý pes.Je nám 76 a pátý staford nevíme co dál.Prosim pomoc.

Ludmila Karbowiaková

Dobrý den, prosím o radu ohledně necelé tři měsíce starého štěněte německého ovcaka. Zda se mi, že ve spánku velmi rychle dýchá. A velkou část dne prospí. Víme, že i současné vysoké teploty můžou být problémem. Přesto prosím o radu.

Bohužel nám před půl rokem zemřel čtyři roky starý pes stejné rasy. Od stěneciho věku často rychle dýchal a příliš pozdě jsme zjistili, že má vrozenou srdeční vadu.
O nové štěňátko tak máme obavu, aby nemělo stejnou nemoc.předem děkuji za odpověď.

Teplý čumák u setra

Andrea

Dobrý den
. Chci se jen zeptat.. všimla jsem si že nad pes ms teplý čumák.. nechce se s ni napít a rychle dýchá...

Když se pes stále olizuje a mlaská

Jana Drobná

Dobrý den, mám 8 letou vlčice ČSV. Je stále venku , ale teď jak byly mrazy, tak jsem ji brala dovnitř na noc. Driv byla venku i v noci, protože jsme měli ještě psa, který nám vloni v dubnu zemřel a ona zůstala sama , a tak se nemá v noci s kým hrát. V posledních 14 dnech mám pocit, ze se stále olizuje / tlamičku/ a mlaska u toho. Žere normálně i chování mi přijde stejně , jako dřív.
Dekuji za radu . Jana Drobna

Když se pes stále olizuje

kostkova jana

Mám problém můj pes je to maltézáček 8 let poslední dobou olizuje tlamička je prý v pořádku i zuby děkuji za odpověd.

Operace jater u u psů

Sylva Chramostová

chtěla bych se zeptat, kolik by stála operace shunt u psa, malá jorkšírka
Děkuji za odpověď

Řídká stolice u psa

Petr Kraus

Dobrý den potřebujeme poradit. Máme německého ovčáka stáří 4.11.2014 má průjem, který se občas změní v trochu tužší. Již se nedokážeme s tím poradit. Dáváme stravu jen granule. Děkuji za radu.
S pozdravem Petr Kraus

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Řídká stolice u psa

Lucasice

Střevní problémy u psa jsou způsobeny hlavně nekvalitní stravou psa. Krmení nekvalitními granulemi a konzervami.

Bradavice v oku u psa

Mirka

Pouzijte zdravy rozum: Vas pes na povel nehne ani brvou pri tom az mu budou rezat cast vickoveho okraje a sit jehlou? Jak to chcete vysvetlit tomu psu? Myslim, ze si odpovite sama :-;

Antihistaminika pro psy

Cempírek

Smyslem každé vakcíny je vyvolat reakci imunitního systému, aby se vytrénoval na konkrétní alergen a tlumení reakce by bylo kontraproduktivní. Domluvte se s veterinářem na vhodném postupu rozložení a mačasování vakcinace.

Antihistaminika pro psy

Dana

Dobry den,mame fenku,krizenec,9let,a loni mela reakci na ockovani (parvovirozu a vzteklinu)otok cele tlamy a vicek.Da se imunitni reakce potlacit antihistaminiky,aby k reakci nedoslo?Urcite budeme ockovat kazde zvlast.Dekuji za vas nazor.

Rimadyl tablety pro psy

Karla

Když se vyskytnout nežádoucí reakce -nechutenstvi a vysadíme lék, vrátí se pes a jeho chuť do stavu před užíváním? Děkuji

Kožní nemoci u králíků

Cempírek

Svrab je výlučně kožní onemocnění, které nijak neovlivňuje svalovinu ani vnitřní orgány. Vzhledem k tomu, že u jatečných králíků se celá kůže stahuje, nehraje její onemocnění žádnou roli v kvalitě masa.

Kožní nemoci u králíků

Petr Svoboda

Dotaz:
Pokud má králík ušní svrab (prašivinu), je možné bez obav jeho maso konzumovat?