HLAVNÍ STRÁNKA

Výtok z ucha u psa

Výtok z ucha u psa souvisí s onemocněním vnějšího ucha, které je typické pro zánět zevního zvukovodu – nejčastějšího onemocnění vnějšího ucha u psa. Projevuje se třesením hlavy, škrábáním, bolestivostí ucha a výtoky z ucha.

Pes a endiaron

Pokud zpozorujete u svého psa průjem, nepanikařte. Jestliže kromě průjmu nevykazuje známky únavy, malátnosti nebo dezorientace, může se jednat o dietní chybu. Zamyslete se nejprve, zda váš pes

Boule u psa po očkování

Očkováním jsou do těla vpraveny upravené cizorodé látky schopné v organismu vyvolat tvorbu protilátek (nikoli onemocnění) proti původci, který způsobuje dané onemocnění a tvorbu protilátek. Očkování

Cefalexin v ČR

Cefalexin je polosyntetické antibiotikum derivované z přírodního antibiotika izolovaného v roce 1948 a produkovaného plísní Cephalosporinum acremonium, která byla objevena v roce 1945.

Sarkom u zvířat

Sarkom je nádor měkkých tkání (svalů a podkoží) a kostí, vyznačující se sice nízkou mírou metastazování, ovšem o to vyšší lokální agresivitou a velmi intenzivním růstem. I po radikální

Fibrom u psa

Fibrom je benigní, nezhoubný kožní útvar pocházející z vazivové tkáně. Fibromy se u psa mohou vyskytovat na různých místech, většinou však v přední části těla. Někdy se mohou objevit i v

Kožní nádory u psů

Napsala: Hrachová Čupová M. / počet komentářů: 4

S útvary na kůži se u psů setkáváme ve veterinárních ordinacích poměrně často (spolu s mléčnou žlázou nejčastější nádory). Typickými pacienty jsou starší psi ve věku 6-13 let, nicméně vyšší věk

Diagnostika psa podle stolice

Stolice u psa prozradí, zda je trávicí soustava v pořádku. Vypovídá i o celkovém zdravotním stavu psa. Obecně bývá změna formy stolice a její barvy běžná, neboť závisí na jídelníčku

Předchozí   1...    2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Chronicky zanet usi u psa

Alice  25.9.2017 13:02

dobry den.mam německého ovčáka ve veku6 let.ma chronicky zanet usi,caste teploty a zmeny na vaze. občas m i zavrčí na mou 18 mesicni dceru.moje maminka mluvila s veterinářkou a pry nejlepší způsob je utraceni psa.ja ale na tento názor nechci pristoupit.prosim o radu.

Bolest páteře u psa,mícha

Martin  21.5.2017 22:18

Dobrý den máme zlatého retrívra bude mu deset let, před týdnem nám začal pomalu chodit a při pohybu naříkat(knučet). pak nechtěl vstát vubec, potom zase jen na přední nohy pak zase jen na zadní a tak se to střídalo. mezi tím jsme navštívili veterináře udělal mu rtg páteře zadní části těla dal injekce a prášky na bolest. Stím že má artrosu. ted už nám leží 14 dní sem tam se občas snaží zvedat nohy, Za tu dobu jsme byli u lékaře opět a dělal mu rtg přední poloviny těla a řekl že to je od krční páteře , že mu tam dva obratle nějak tlačí na míchu a zřejmě došlo k otoku. Opět mu již třikrát dával injekce že to zmírní otok a že bi se měl celkově zlepšit. Doposud je stav stejný jednou muže hýbat předeníma nohama a pak zas jen zadníma. Hlavou hýbá normálně tělo také udrží v leže. Nevíme zda je takoví stav normální lékař nás ujištuje že to chce čas jediné co se změnilo je že už nknučí při pohybu ,. Nerozumím tomu . Jen nechceme a bi se náš pejsek trápil,,Je to stres pro něj i pro nás doma. Zkoušíme ho povzbuzovat k pohybu on bi psichycky chtěl ale fizicky mu to nejde. Tak nevíme zda je tento stav normálí a lékař volí správně, chtěl bich vás poprosit o váš názor. Za případou odpověd velice děkuji Sentivan

Počet odpovědí: 3 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Temgesic injekce

honza  14.10.2019 18:34

stejně jako u lidí, je ve veterinární praxi zcela neetické bolesti netlumit, neléčit.. ale je to často složité a člověk, co se moc nevyzná, sám si neřekne, mnoho nepochodí. Ale záleží nejvíce na kvalitě veterinárního lékaře. Interminentní injekce opioidu jsou spíše nevhodné, v ambulanci k akutní ulevě ale pomáhají. Uklidní mazlíčka i jeho pána. Temgesic byl dříve využíván více, jde o opiátové analgetikum s vynikajícím analgetickým učinkem a minimem nežádoucích učinku.. alespoň u pejsku :) ale učinek je maximálně 3, 4 hodiny ze zkušenosti a jsou pacienti, kterým nezabere, jen pejska ve vyšší dávce "omámí" a to není k ničemu. Celkem fajn je tramal v kapkách či čípcích.. i codein používáme. V ambulanci při silné bolesti aplikujeme NSAi (brufen apd.), mají slušný učinek. Ale u senioru podáváme méně. Osobně bych podal v ambulanci injekci Torbugesicu - ten utlumí bolest asi na hodinu a doma bych dával adekvátní dávky slabých opioidu. A pokud je problém s polikánám, zvracením, při chronické silné bolesti používám náplasti Durogesic nebo Transtec. Transtec vyjimečne, fentanyl má efekt vynikající. ALe jsou to opiáty a ne každý je "chce" psát.. ano i v dnešní dobe

Vypadávání srsti u psů

Helena Dřevojánková  15.1.2017 14:10

prosím pěkně o radu.
Máme doma tříletou čubičku trpasličího jezevčíka která začala ztrácet srst,zůstává ji jen
takový semiš.Byli jsme u dvou veterinářů,odebrali jí krev,seškrábali ji kůži na plíseň a
roztoče ale nic nenašli.Dokonce na radu veterináře jsme ji nechali vykastrovat ale vypadávání
srsti pokračuje.Začalo to kolem čela,uší,bříška,prdelky a ocásku.Teď to má od oušek přes krk,
hruď,bříško až k zadečku.Teď se jí objevily dvě místa na zádech kde prosvítá trochu kůže.
Krmíme jí suchým Pedigree i kapsičkami,vařené maso s rýží nebo vločkami.Má ráda ovoce i
zeleninu kterou konzumuje syrovou.Oproti jiným pejskům malých ras,málo pije.
Poraďte co máme udělat.
Děkujeme za radu Helena a Honza z Teplic

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Psovi vypadvají chlupy z uší

Pánský  27.3.2020 16:09

Dobrý den, mám pra Parson Russel teriér. Je mu necelých 5.let. Z vnější strany uší mu vypadává srst. Jaká je příčina a co s tím lze udělat.
Děkuji. JP.

Nadměrné pelichání psů

Václav  5.8.2017 8:06

Dobrý den chci se zeptat je normální když pes líná v létě jako když mění srst na podzim? Děkuji za odpověď

Línání psů

BLANKA MANISOVA  23.1.2017 13:53

Mám problém , můj pes místo na jaře líná v největších mrazech v lednu .Dokáže mi někdo odpovědět ?Děkuji BRANKA

Pampeliška

Jiří Nejtek  26.4.2016 17:58

O pamelišce jsem v tomto Vašem článku nic nenašel. Mám menšího psa, , že by měl cushingův synrom

Prodej psího léku na babeziosu

Jana Rudišová  18.9.2019 7:32

Pokud se svým pejskem necestuji do žádné země (pouze na hory do Itálie) mám se obávat z psí babeziose a kde bych lék sehnala. Dočetla jsem se, že lék se prodává pouze na Slovensku? Zakládá se to na pravdě? Děkuji za odpověď Jana Rudišová

Účinnost a jak je fin. náročná léčba chemoterapii u kočky

Marie  4.5.2020 16:58

Dobrý den, bylo zjištěno nádorové onemocnění v játrách mého 10letého Briťáčka, chtěla bych se zeptat,jak je účinná-úspěšná a zároveň finančně náročná případná léčba chemotetapii. Děkuji za Vaši odpověď.

Abces u kocek

Jana Mačurová  11.1.2019 16:12

Dobrý den.Máme dvě koťata kocourka a kočičku.Oba jsou po kastraci uz dva měsíce.Pred týdnem kocourek onemocněl.Měl vysokou teplotu a pak se objevil abces,na zadní části těla.Kocourek už je skoro zdráv.Kočička onemocněla dnes.Je možné,že jsou abcesy přenosné?Nebo z čeho to mohou mít.Běhají i po zahradě.Děkuji za brzkou odpověd.

Nemoc koček rakovina

Zdeněk  7.8.2018 14:35

Náš kocourek má 6let.Teď se mu objevily nádory pod kůží.Je jich mnoho.Veterinář provedl histologii -nález rakovina.Padá na zadní část těla,zadeček tahá za sebou ale bolestí namá.V celku je čiperný pije a jí-je nám ho moc líto.Poradí někdo?

Krvácení z přirození

marie  26.4.2017 14:11

muj německý ovčak ma 7 let auž asi 5dní mu kape krev z přrození ale normálně čura a je veselej těd už to ma mín ale nevím hárají se tu okolo..dík

Ryba beta bojovnice

Milda  27.9.2020 22:11

Žádný. Beta všechny sežere.

Ryba beta bojovnice

Standa  25.9.2020 20:28

Jake rybicky mohu dat do 54 litroveho akvaria k 1.samci Bety? Dekuji za odpoveď. Gaj

Nemoci zakrslých kraliků

Macek  15.9.2020 15:59

Mám beránčího zakrslíka 1,5 roku. Je hrozně nenasytný, stále se dožaduje
potravy. Ale dnes naopak nic nejí, vypadá jako koule a zdá se, že se nemůže vyprázdnit. Masírovala jsem mu bříško, ale nepomohlo to .
Můžete mi prosím poradit? Bojím se o něj. Moc děkuji

Výcvik štěněte labradora

Karolína Polcerová  5.9.2020 16:50

moc děkuji za článek, protože labradora teď budeme mít.
Vaše rady se nám rozhodně budou hodit.

Děkuji Karolína Polcerová.

Bojovnice pestra lihnuti

Jarka  4.9.2020 13:12

Za jak dlouho se vilihnou vajička uložene v pěně samce.