HLAVNÍ STRÁNKA

Larvy v kůži u psa

Larvy jsou nedospělé (juvenilní) stadium živočicha s vývojem nepřímým. Postupně (nedokonale) nebo přes stadium kukly (dokonale) se změní v dospělce. Larva může vypadat zcela odlišně než dospělec. Larvy do kůže psa kladou vnější parazité (ektoparazité). Většinou jsou viditelné pouhým okem, ale některé jen mikroskopicky. Prvním příznakem je většinou škrábání psa.

Bolest ledvin u psa

Bolest ledvin se u psa velmi špatně v domácím prostředí odhaduje, většinou si majitelé psů myslí, že se jedná o jiné příčiny bolesti. Při pochybnostech je tedy důležité navštívit veterináře.

Pes se škrábe a kouše

Pokud váš pes tráví většinu času škrábáním a kousáním se, jedná se o pruritus, což je extrémní svědivost pokožky. Svědění je vyvoláno chemickou reakcí probíhající v kůži. Ta stimuluje nervy,

Zánět po ukončení kojení u psů

Mastitida neboli zánět mléčné žlázy se u fen vyskytuje relativně často. Pro fenu představuje bolestivou zdravotní komplikaci, která pokud se včas a účinně neléčí, ohrožuje funkčnost mléčné žlázy.

Sloní noha u koně

Pojem sloní noha se používá v případě, kdy flegmona (zánět mízních cév) přejde do chronického stadia, podkoží zvazivovatí, noha je tlustá, poměrně tvrdá, chladná a nebolestivá. Takový stav se

Nemoci uší u koček

Když je ucho hladké, růžové, nebolestivé, bez zápachu a výtoku, pak je zdravé. Ovšem čas od času může vaši kočku potrápit onemocnění uší, které je potřeba neprodleně řešit.

Zranění u psa

Zranění vašeho psa mohou být různá, někdy můžete psa ošetřit sami, v případě vážnějších úrazů je nutné vyhledat veterinární pomoc. Každý chovatel by měl mít stále při sobě telefonní kontakt na pracoviště

Horečka u psa

Horečka není sama o sobě nemoc, ale určitě je upozorněním na případné onemocnění. Horečku lze definovat jako vyšší než normální tělesnou teplotu psů. Příčina horečky není vždy zřejmá.

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Larvy vyžraly psovi kus hlavy

Viktor  6.10.2016 17:19

Máme doma staršího bobtaila a zjistil jsem u něho nějaké larvy v kůži na hlavě, kde se mu vytvořila lysina a vypadá to, jako by mu ty larvy vyžraly kus hlavy. Co s tím mám dělat?

Zauzlení střev u psa

Anna  7.7.2018 20:55

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat, je vhodné,po požití potravy a následné běhaní psa za balónem,prostě pohyb,jestli nehrozí zauzlení střev. Děkuji za odpověď.

Zauzlení střev u psů

Koudelková  11.10.2017 18:27

mám dotaz náš Německý ovčák byl zvyklý chodit 3 denně na vycházky. Bohužel v současné době se zranil a nezvedene se na zadní nohy, má problém se jít na dvorek vyčůrat. Veterinář nám doporučil 3 týdny klid a žádné vycházky. Je možné že by mohlo dojít k zauzlení střev, když by se nám odmítal na dvorku vykadit?
Děkuji
Koudelková

Odstranění sleziny u psa

Rozalia Gvothova  22.6.2019 19:18

Može žiť psík bez sleziny chcú ho operovať zajtra ale neviem či môžem veriť mladému veterinárovi ktorý najprv povedal že ho uštipol kliešť týždeň som chodila na infúziu dnes urobil krvné testy rengen ultrazvuk ale má zlé krvné testy chce odstrániť slezinu dnes psík normálne papal nestrácal povedzte čo. mám robiť

Zvýšená močovina u psa

Jitka Hodrová  20.1.2017 22:14

Dobrý večer, mám dotaz, zda je možné , že by zubní kámen u mého psa / stáří 3 roky / způsobil zvýšení močoviny z 6,2 na 7,7 . Děkuji za odpověď

Plemena psů

Kašpar  30.8.2016 22:26

rád bych článek doplnil o psy, kterých se problémy s ledvinami často týkají - Bull Terrier (bulteriér)
Cairn Terrier (kernteriér)
English Cocker Spaniel (anglický kokršpaněl)
German Shepherd (německý ovčák)
Samoyed (samojed)
jinak info jsem vzal z psiusmev.cz/media/on… Tak snad pomůže.. My jsme o naši Azou přišly právě kvůli ledvinám a byl to kokr.. :/

Pes se škrábe diskuze

LussyB  21.12.2019 8:44

Nám na tyto problémy pomohlo změnit krmení za hypoalergenní řadu.

Koupání a drbání psa

ShibaInu  6.10.2016 12:11

je možné, že za častým drbáním u psa je zapříčiněné častým koupáním viz. psiusmev.cz/media/p-… . My ho koupeme, protože hodně smrdí, tak nevím, co dělat... :( Vet na nic nepřišel :-o

Počet odpovědí: 4 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Ušní svrab u štěněte z chovné stanice

Hana  1.4.2019 14:58

Dobry den,u 3.mes.stenete dg.usni svrab.Od matky odstaven v 6.ty.v 9.ty dan k prodeji.Ma svrab od ostatnich psu?Muze majitelka vedet,ze ma nemocne psyi?Kvs tvrdi,ze provadi u ni kontroly a ze jsou psi v poradku.Ale psi ziji venku,tak asi nevidi,ze se v noci skrabou.Veterinar asi nekontroluje usi,chci si stezovat na jeji chovnou stanici.Jakou mam sanci,at se vysetri ostatni psi u ni.Mnozstvi mopsu asi 10v kotci,po odebrani od matky,at se uci stene zrat,zilo s jinou desitkou psu.Nic jsem nenadelala,kdyz jsem se na KVS Pelhrimov,ptala na takovy zpusob chovu.Ze je tam vse v poradku a ted svrab.Myslim,ze to byva v takovych podminkach.

Polypy v uchu u koček a nasledky

Alena Filipová  4.10.2016 16:22

můj kocourek má polypy v uších od narození.Operaci jsme zamítli-případné řezání horního patra,a možnost znovu vzrůstu polypu,to prostě nemá cenu trápit zvíře a sahat si hluboko do kapsy.Teď je to pár dnů,co má přivřené oči,a je mu vidět spodní bělmo...,a tak mně napadá,je možné,že polypy zasáhly do očního nervu a tlačí,a může i oslepnout?
Děkuji za odpověď.

Psi nemoci

kveta  24.7.2019 17:11

dobry den ma nekdo zkusenost stim ze pes prichazi o hlas mam psa 7let a ted misto stekani je jen takove sipanijinak zere a je čilej

Psí nemoci

Jana  18.2.2017 19:30

Náš pes /kříženec 11 let/ má dávivý kašel. Veterinář mu dal tři injekce antibiotik a tři druhy prášků. Kašel se moc nezlepšil a veterinář řekl, že má stařeckou záduchu. Dá se s tím ještě něco dělat?

Psí nemoci-zácpa

Martina  17.8.2018 14:30

Dobrý den.Potřebovala bych poradit,jestli nechat operovat pejska se zácpou?Děkuji za odpovědi.

Psí nemoci vyrážka foto

František Peršín  10.7.2020 18:37

MÁM MALTEZSKÉHO PINČE. KOLEM ZADEČKU M CHLUPY DO ČERVENA. POTŘEBOVAL JSEM ŘEŠIT SVŮJ KOŽNÍ PROBLÉM S DOPORUČENÍM NA ŘEP ÍKLÉKAŘSKÝ. POMOHLO A APLIKOVAL JSEM ODVAR NA VTÍRÁNÍ KOLEM ZADEČKU. JE TO SUPER. PAK I POD A KOLEM OČIČEK PO VÝTOCÍCH. VŠE ZABÍRÁ PRAKTIKUJI TÉMĚŘ DENNĚ. I U SEBE. VŠE BEZ PROBLÉMU
FANDA

Šupinatění kůže -

Eva Havlátová  28.6.2020 21:12

Dobrý den, mohu se zde zeptat, co je nejvhodnější pro léčbu šupinaté kůže a mírné zarudnutí na hrudníku a břicha. Co nejlépe na podporu růstu chlupů a přesrtění. Děkuji. Ing.Bc.Eva Havlátová, 602508885

Amazoňan modročelý

Zuzana  13.6.2020 9:13

Dobrý den, prosím o radu, máme necelé 2 roky starého papouška Amazoňana modročelého, celou dobu všechno v pořádku a v poslední době se začal škubat, ale škube si velká ocasní pera, která má krásně zbarvená. Vitamíny mu dáváme i dostatek ovoce a zeleniny, koupila jsem i sprej proti škubání, který mi byl doporučen, ale stejně nepomáhá. Je co nejvíc mimo klec, aby si mohl prolézat atd. Můžete mi prosím poradit čím by to ještě mohlo být.

Moc děkuji

Zánět dělohy u feny

Jitka Ohnemichlová  29.5.2020 16:43

Naší fence bude 11 let,si rok bere léky na srdce,asi mpřes měsíc ji léčíme na počínající zánět dělohy,kolik je běžná cena operace v tomto věku a je naděje,že bude vše v pořádku, a kolik nás bude stát pooperační léčba, nyní má za sebou 2 dobrání antibiotik, a pořád trochu krvácí,trochu více pije.

Nospa

anonym  29.5.2020 1:04

No spa je skutečně velmi účinný lék, ale pak je nutné najít skutečnou příčinu bolestí,
(u lidí se projevuje zvětšením oblasti žaludku, přibýváním na váze žízní, křečemi, na které nic nezabírá, není špatné udělat podrobnější rozbor krve),
ale lékaři radí neužívat dlouho, ničí nějaké prospěšné bakterie.
Jistý čas jej lékárny u nás neměly, dal se koupit volně v Polsku.

NABÍDKA OBCHODU

Energy  Artrin 50 ml