HLAVNÍ STRÁNKA

Cekotrofie

Napsala: Hrachová Čupová M. / počet komentářů: 0

Všimli jste si někdy zvláštního chování Vašeho králíka, který si jakoby olizuje řitní oblast a dokonce při tom polyká? Pak jste se již seznámili s dokonalostí trávení zajícovců - s tzv. Cekotrofií! Zjednodušeně a slovníkově tento termín znamená požírání a opětovné trávení kašovitých výkalů.

Stafylokok u psa

Stafylokok je bakteriální onemocnění, které se velmi často vyskytuje u hladkosrstých psů, zejména pak u bulteriérů, ale i pitů, AST, buldočků či bullmastifů. V současnosti se však začíná

Bolest ledvin u psa

Bolest ledvin se u psa velmi špatně v domácím prostředí odhaduje, většinou si majitelé psů myslí, že se jedná o jiné příčiny bolesti. Při pochybnostech je tedy důležité navštívit veterináře.

Pes se škrábe a kouše

Pokud váš pes tráví většinu času škrábáním a kousáním se, jedná se o pruritus, což je extrémní svědivost pokožky. Svědění je vyvoláno chemickou reakcí probíhající v kůži. Ta stimuluje nervy,

Zánět po ukončení kojení u psů

Mastitida neboli zánět mléčné žlázy se u fen vyskytuje relativně často. Pro fenu představuje bolestivou zdravotní komplikaci, která pokud se včas a účinně neléčí, ohrožuje funkčnost mléčné žlázy.

Sloní noha u koně

Pojem sloní noha se používá v případě, kdy flegmona (zánět mízních cév) přejde do chronického stadia, podkoží zvazivovatí, noha je tlustá, poměrně tvrdá, chladná a nebolestivá. Takový stav se

Výduť na mozku u psa

Pod slovy výduť na mozku u psa rozumějme aneuryzma (i aneurysma), což je patologická výduť na cévě. Její vznik je možný z několika příčin, mezi nimiž můžeme zmínit vrozené změny na cévní stěně,

Strupy na těle u psa

Onemocnění kůže se u psů často projevuje svěděním, škrábáním, olizováním či odíráním postiženého místa. Na kůži se mohou objevit červené skvrny, vřídky nebo pupínky. Příznakem kožního onemocnění může

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Larvy vyžraly psovi kus hlavy

Viktor  6.10.2016 17:19

Máme doma staršího bobtaila a zjistil jsem u něho nějaké larvy v kůži na hlavě, kde se mu vytvořila lysina a vypadá to, jako by mu ty larvy vyžraly kus hlavy. Co s tím mám dělat?

Vyrážka u koček

Lubica  13.8.2022 15:05

moj pul rocni kocour ma zlute vyrazky.. podle veterinarky du to parazity z travy.. Okupala dom ho samponem proti parazitom a doktorka doufa ze je to zabije.. A co ked nezabije.. Co mam robit??????

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Zauzlení střev u psa

Anna  7.7.2018 20:55

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat, je vhodné,po požití potravy a následné běhaní psa za balónem,prostě pohyb,jestli nehrozí zauzlení střev. Děkuji za odpověď.

Zauzlení střev u psů

Koudelková  11.10.2017 18:27

mám dotaz náš Německý ovčák byl zvyklý chodit 3 denně na vycházky. Bohužel v současné době se zranil a nezvedene se na zadní nohy, má problém se jít na dvorek vyčůrat. Veterinář nám doporučil 3 týdny klid a žádné vycházky. Je možné že by mohlo dojít k zauzlení střev, když by se nám odmítal na dvorku vykadit?
Děkuji
Koudelková

Odstranění sleziny u psa

Ján  6.2.2022 10:37

Našemu 10-ročnému Yorksheerovi odstránili slezinu. Operácia sa podarila.

Kto a aké má skúsenosti so stravou po takejto operácii? Naša skúsenosť je, že je extrémne citlivý na stravu, prakticky sme našli len jedinú konzervu, ktorú akosi akceptuje jeho trávenie - Dechra Specifi Digestive Support, ostatné pokusy nedopadli dobre. Zmenili sme aj dávkovanie z 2x denne na 4x v menšom množstve. Inak ale veselo psík žije bez problémov ďalej. Sem tam vnímame, že nemá celkom prirodzenú chuť do jedla.

Odstranění sleziny u psa

Rozalia Gvothova  22.6.2019 19:18

Može žiť psík bez sleziny chcú ho operovať zajtra ale neviem či môžem veriť mladému veterinárovi ktorý najprv povedal že ho uštipol kliešť týždeň som chodila na infúziu dnes urobil krvné testy rengen ultrazvuk ale má zlé krvné testy chce odstrániť slezinu dnes psík normálne papal nestrácal povedzte čo. mám robiť

Stafylokok u psa

Oksana  24.9.2021 22:21

Dobry den.
Antibiotika nezabiraji…
Existuje jiná léčba?

Zvýšená močovina u psa

Jitka Hodrová  20.1.2017 22:14

Dobrý večer, mám dotaz, zda je možné , že by zubní kámen u mého psa / stáří 3 roky / způsobil zvýšení močoviny z 6,2 na 7,7 . Děkuji za odpověď

Plemena psů

Kašpar  30.8.2016 22:26

rád bych článek doplnil o psy, kterých se problémy s ledvinami často týkají - Bull Terrier (bulteriér)
Cairn Terrier (kernteriér)
English Cocker Spaniel (anglický kokršpaněl)
German Shepherd (německý ovčák)
Samoyed (samojed)
jinak info jsem vzal z psiusmev.cz/media/on… Tak snad pomůže.. My jsme o naši Azou přišly právě kvůli ledvinám a byl to kokr.. :/

Pes se škrábe a kouše

Milan  15.10.2020 0:26

Zdravym.lecim svoji fenku uz cca 4 roky.nikdo si nevi rady vse jsme zkouseli az muselo dojit na prednison tablety:fenka neustale drbani,okusovani rlapek,a neznami zapach i po vykoupani fenka na zadech se orosi pachnouci mastnou tekutinou.Kabirka vse v poradku jen vyssi obsahhistaminu myslim.co mame delat?obcas nepomaha prednison tak veterinarka ji pichne injekci.

Koupání a drbání psa

ShibaInu  6.10.2016 12:11

je možné, že za častým drbáním u psa je zapříčiněné častým koupáním viz. psiusmev.cz/media/p-… . My ho koupeme, protože hodně smrdí, tak nevím, co dělat... :( Vet na nic nepřišel :-o

Počet odpovědí: 5 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Pes se škrábe diskuze

LussyB  21.12.2019 8:44

Nám na tyto problémy pomohlo změnit krmení za hypoalergenní řadu.

Ušní svrab u štěněte z chovné stanice

Hana  1.4.2019 14:58

Dobry den,u 3.mes.stenete dg.usni svrab.Od matky odstaven v 6.ty.v 9.ty dan k prodeji.Ma svrab od ostatnich psu?Muze majitelka vedet,ze ma nemocne psyi?Kvs tvrdi,ze provadi u ni kontroly a ze jsou psi v poradku.Ale psi ziji venku,tak asi nevidi,ze se v noci skrabou.Veterinar asi nekontroluje usi,chci si stezovat na jeji chovnou stanici.Jakou mam sanci,at se vysetri ostatni psi u ni.Mnozstvi mopsu asi 10v kotci,po odebrani od matky,at se uci stene zrat,zilo s jinou desitkou psu.Nic jsem nenadelala,kdyz jsem se na KVS Pelhrimov,ptala na takovy zpusob chovu.Ze je tam vse v poradku a ted svrab.Myslim,ze to byva v takovych podminkach.

Dušnost u koní

Jiří Chochol  26.1.2023 8:36

Jak do koně nejlépe dostat nějaká broncholytika(sirupy) nebo granulované bylinky, když téměř něžere. Děkuji

Černá štětičková řasa

Jana  24.1.2023 10:26

Musíme dávat CO2, i když v akvariu nejsou rostliny?

Cempírek  17.1.2023 18:36

Kočky nemají vodu rády. Některé se nechají postupně přesvědčit, aby ve vodě vydržely, ale pro některé je třeba umístit do takového speciálního postroje ve tvaru tašky, ve kterém se kočka nemůže bránit a lze ji osprchovat. K dispozici je i několik videonávodů, kde je vidět jak přimět kočku ke koupání. Zde jsou: www.youtube.com/sear…

Pavlína  17.1.2023 18:03

chtěla bych se zeptat, máme doma kocoura Maxe a chtěla jsem kocoura vykoupat,vzala jsem ho do sprchy a trochu na něj stříkala vodu, ale on nechtěl, jančil a poškrábal mě, nevím jak ho mám umýt. Mohl by mi někdo poradit, jak doma koupete kočku. Děkuji. Pavlína Macháčková.

Věra S  17.1.2023 9:39

měla jsem podobný problém s kocourem, zvracel dost často. Veterinář mu odebral krev a když zjistil, že ledviny a játra má v pořádku, zkusil mu dát léky na zánět žaludku a pokud by nepomohly, udělalo by se větší vyšetření. Test z krve, dvě injekce a prášky na 1 měsíc cca 1490,- kč. Stal se zázrak, od té doby nezvrací.
Ovšem bylo mi řečeno, abych mu nedávala granule.
VS

Ivermektin

Jana Vondráková  16.1.2023 19:35

Koupila jsem dvě andulky. Jedná je nemocná. Podle toho co jsme zjistili má Knemidocoptes pilae, lidově vápenku, nebo - li ptačí svrab. Vyčetly jsme, že pomůže 1 kapka Ivomecu tedy Ivermectin pod křídlo. Má to na nožičkách a zobáčku. Poradíte ještě vy, jestli je tento preparát pro zvířátka vhodný pro andulku? Musí se přeléčit i ta druhá. Kolik a co koupit. Kapky a jak aplikovat?.
Děkuji za odpověď na můj mail.
Paní Vondráková