Škrkavka

Napsala: Hrachová Čupová M. / počet komentářů: 0

Škrkavky jsou celosvětově rozšíření parazité patřící mezi hlístice. Postihují jednak člověka (škrkavka dětská) ve formě onemocnění askaridózy, jednak řadu zvířat – prasata, psy, kočky. U psů a koček je škrkavka problematická především u mláďat, nemoc se označuje jako toxokaróza. Hlavním místem lokalizace dospělců je tenké střevo.

Larvy v kůži u psa

Larvy jsou nedospělé (juvenilní) stadium živočicha s vývojem nepřímým. Postupně (nedokonale) nebo přes stadium kukly (dokonale) se změní v dospělce. Larva může vypadat zcela odlišně než dospělec.

Vyrážka u koček

Na kůži kočky se mohou projevit různá onemocnění, ať už kůže jako takové (bakteriálního, parazitárního či plísňového původu), nebo jako komplikace hojení poranění kůže. Komplikace mohou signalizovat onemocnění

Zánět žaludku u psa

Gastritida je obecný termín používaný k popisu zánětu sliznice žaludku, jedná se o velmi časté onemocnění, které by se nemělo podceňovat.

Zauzlení střev u psa

Ileus neboli střevní neprůchodnost je velmi vážný, život ohrožující stav. Protože pro pacienta vždy znamená potenciální ohrožení života, je nutno ho bezprostředně řešit chirurgickým zákrokem. Jedná se

Odstranění sleziny u psa

Jedná se o splenektomii, která se provádí pouze ve výjimečných případech, pokud je ohrožen život psa. Výhodou je, že když je slezina odstraněna, její funkce je nahrazena jinými orgány.

Pes se škrábe a kouše

Pokud váš pes tráví většinu času škrábáním a kousáním se, jedná se o pruritus, což je extrémní svědivost pokožky. Svědění je vyvoláno chemickou reakcí probíhající v kůži. Ta stimuluje nervy,

Nemoci uší u koček

Když je ucho hladké, růžové, nebolestivé, bez zápachu a výtoku, pak je zdravé. Ovšem čas od času může vaši kočku potrápit onemocnění uší, které je potřeba neprodleně řešit.

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Trudník psí

Libuse

Dobry den Vas clanek mi doopravdy otevrel oci, bohuzel muj 3 lety pes krizenec bulteriera a labradora je jiz ve fazi kdy ma v ,ekzemu' infekci. Mrzi me az zarazi, ze tento problem veterinarka neobevila cca ppred 14 dny naopak se obavam ze ockovani ktere toho dne provedla vse jeste zhorsilo. Poradte mi prosim jaky druh lecby bych mela zvolit a doporucte mi prosim lekare Muzikova Olomoucky kraj

Dušnost u koní

Jiří Chochol

Jak do koně nejlépe dostat nějaká broncholytika(sirupy) nebo granulované bylinky, když téměř něžere. Děkuji

Dušnost u koní

Dana

Dobrý den, kobylka 10 let, od září pokašlává. Ne moc, ve stáji jen vyjímečně, ale po práci častěji. A pokud venku nacválám, kašle intenzivněji, vždy cval ukončuji...může to být dušnost?

Nemocné dásně u psa

martin hysky

Zánět v tlamě psa

Jaroslav ladman

Pes bigl špatně žere a má zarudlé dásně. Díky za radu. Jar Ladman

Larvy vyžraly psovi kus hlavy

Viktor

Máme doma staršího bobtaila a zjistil jsem u něho nějaké larvy v kůži na hlavě, kde se mu vytvořila lysina a vypadá to, jako by mu ty larvy vyžraly kus hlavy. Co s tím mám dělat?

Vyrážka u koček

Lubica

moj pul rocni kocour ma zlute vyrazky.. podle veterinarky du to parazity z travy.. Okupala dom ho samponem proti parazitom a doktorka doufa ze je to zabije.. A co ked nezabije.. Co mam robit??????

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Zauzlení střev u psů

Koudelková

mám dotaz náš Německý ovčák byl zvyklý chodit 3 denně na vycházky. Bohužel v současné době se zranil a nezvedene se na zadní nohy, má problém se jít na dvorek vyčůrat. Veterinář nám doporučil 3 týdny klid a žádné vycházky. Je možné že by mohlo dojít k zauzlení střev, když by se nám odmítal na dvorku vykadit?
Děkuji
Koudelková

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Zauzlení střev u psa

Anna

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat, je vhodné,po požití potravy a následné běhaní psa za balónem,prostě pohyb,jestli nehrozí zauzlení střev. Děkuji za odpověď.

Ján

Našemu 10-ročnému Yorksheerovi odstránili slezinu. Operácia sa podarila.

Kto a aké má skúsenosti so stravou po takejto operácii? Naša skúsenosť je, že je extrémne citlivý na stravu, prakticky sme našli len jedinú konzervu, ktorú akosi akceptuje jeho trávenie - Dechra Specifi Digestive Support, ostatné pokusy nedopadli dobre. Zmenili sme aj dávkovanie z 2x denne na 4x v menšom množstve. Inak ale veselo psík žije bez problémov ďalej. Sem tam vnímame, že nemá celkom prirodzenú chuť do jedla.

Rozalia Gvothova

Može žiť psík bez sleziny chcú ho operovať zajtra ale neviem či môžem veriť mladému veterinárovi ktorý najprv povedal že ho uštipol kliešť týždeň som chodila na infúziu dnes urobil krvné testy rengen ultrazvuk ale má zlé krvné testy chce odstrániť slezinu dnes psík normálne papal nestrácal povedzte čo. mám robiť

Stafylokok u psa

Oksana

Dobry den.
Antibiotika nezabiraji…
Existuje jiná léčba?

Zvýšená močovina u psa

Jitka Hodrová

Dobrý večer, mám dotaz, zda je možné , že by zubní kámen u mého psa / stáří 3 roky / způsobil zvýšení močoviny z 6,2 na 7,7 . Děkuji za odpověď

Ivermektin

Alena

tuto otázku jsem vůbec nenapsala.Ani nevím co a na co je IVERMEKTIN

Ivermektin

Cempírek

Ivermektin NELZE legálně koupit ani vyzvednout v lékárně na recept. Proč? Ivermektin je antiparazitikum - jed jenž zabíjí cizí organismy v/na tělech savců. Ivermektin je v postcovidové době zprofanován, jako léčivo s možným terapeutickým účinkem na zmírnění průběhu onemocnění COVID-19. Proto je po něm zvýšená poptávka. Nelze doporučit jakýkoliv způsob koupě, ať už od fyzické osoby nebo v zahraničním obchodě. U obojího je vysoká pravděpodobnost, že místo ivermektinu dostanete kdo ví co.
V případě, že potřebujete lék na parazity, tak použijte Vermox - lék na lékařský předpis, který může vystavit praktický lékař, treba po telefonu.
V případě léku na COVID-19 je nutné toto přání konzultovat s ošetřujícím lékařem v nemocnici, Lékař může ivermektin ve specifických případech pacientovi podat.

Potrava pro čivavu

marie knápková

Paní Balazsová,mám taky osmiletou fenku čivavu,myslím si,že čivavce toho dáváte moc,překrmujete ji a myslím si,že zbytečně mnoho dobrot za den. Jak krmit čivavku,něco jsem si vyčetla z internetu a nejlépe poradí veterinární lékaři. Čivavu jsem si donesla domů před půl rokem,granulky na které byla zvyklá nebyly pro ni vhodné vzhledem její nadváze,poradila jsem se s paní veterinářkou ke které se Sally chodím ta mi nabídla různé vzorečky dietních granulek a Sally si z nich vybrala granulky značkyFortify sensitive,je to jehněčí s rýží. Jsou ještě další příchutě této značky,tyto granulky se dostanou koupit pouze u veterinárních lékařů. Nechci dělat nějakou reklamu,jen po několika zkouškách si vybrala granulky této značky. Sally ráno dám 15gramů granulek a vodu,v poledne 50gramů dietní konzervy značky Rinti,večer 30gramů granulek. Místo pamlsků dám kousek jablka,nebo banánu,nebo šery rajčete,nebo ředkvičku,ale pozor dávám jí miličké kousky abyji nezaskočilo a nedusila se. Mějte se hezky a pohladte pejska za mě.

Čivava granule

marie knápková

Dobrý den, děkuji za radu, moje čivavka Sally si dlouho vybírala jaké granulky ji zachutnají,nakonec si vybrala českou značku Fortify,které se dají koupit jen u veterinárních lékařů. Kupuji granulky Fortify sensitive- jehněčí s rýží. Dalo mi to práci,než si Sally granulky vybrala.Přeji hezký den s pozdravem Knápková-Šumperk

Zauzlení střev u psů

Zuzana

Dobrý den Před čtrnacti dny nám umřel pejsek.Podle rtg a Sona se mu nepohybovaly střeva.V neděli zkolaboval,jeli jsme na veterinu Udělali zmíněné sono a rtg .Dostal infuzi a léky na bolest Byl apatický a dehydrovaný(odpoledne si ještě hrál na dvorku).Na druhý den zase veterina,dostal infuze,měl tmavý průjem a byl na tom stejně jako v neděli.Na veterině zvracel i po podání léků na zvracení,zvracel tmavou tekutinu,další den infuze,rentgen a vet.řekl,že dá léky na rozhýbání střev a pokud se střeva nepohnou,že bude se muset udělat operace.Ten den pejsek umřel.Řekl nám,že je to otrava,ale vím, že nic otráveného nesnědl.Nebyl typ pejska,který sní vše co najde.V neděli měl krevní testy v pořádku a v úterý měl selhaná játra i ledviny.Je možné,že nám umřel na nepohyblivost střev?Děkuji za odpověď

Krmení čivavy

Milda

Čivava může jíst kuřecí játra, jsou pro ní dokonce velmi dobrá, protože jsou bohatá na aminokyseliny a vysoce kvalitní bílkoviny. Jsou také skvělým zdrojem zinku, mědi, železa a také vitaminů řady B. Omega-3 a Omega-6 obsažené v játrech zajistí hedvábnou a hladkou srst vašeho pejska a vitamin A bude velmi prospěšný pro jeho zrak.
Pokud dáváte přednost přípravě jídla pro svého psa doma, tak kuřecí játra mohou být vařena a přidána do jeho běžné stravy. Játra můžete lehce podusit na malém množství oleje, aby si zachovaly své nutriční hodnoty a zároveň byly chutnější. Ujistěte se, že játra jsou důkladně povařena, aby se odstranily všechny potenciální bakterie, které mohou být přítomny. Po vychladnutí můžete játra nakrájet na kostičky nebo rozmixovat na pyré a smíchat je s běžným krmivem. Silná chuť kuřecích jater z nich může udělat vynikající doplněk k vašim domácím receptům na krmivo pro čivavu.