HLAVNÍ STRÁNKA

Jak vyléčit papilomy u psa

V současnosti se v praxi můžeme setkat jen s virovou papilomatózou psů, která nevyžaduje aktivní léčbu. Podle zkušeností a údajů z odborné literatury postihuje jen mladé psy a obvykle odezní spontánně. Vzhledem k tomu, že se na kůži psů vyskytují také papilomy nevirového původu a útvary, které jsou papilomům jen podobné, doporučuje se u všech takových útvarů histologické vyšetření.

Otivet

Otivet je roztok určený k běžnému čištění uší psů a koček s vyváženým, preventivním a ochranným účinkem jednotlivých složek na zevní zvukovod.

Rakovina kůže u psů

Neoplazie je nekontrolovaný abnormální růst buněk nebo tkáně v těle. Útvar vzniklý abnormálním růstem sám o sobě se nazývá neoplazma nebo tumor. Může být benigní nebo maligní. Benigní tumory

Kožní problémy u psů

Kožní onemocnění psů představují jeden z největších zdravotních problémů u psů. K onemocněním kůže patří i bakteriální kožní infekce (pyodermie). Tyto nemoci jsou v převážné většině

Infekce v oku u bety bojovnice

Infekce v oku bojovnice (Betty) způsobují různá onemocnění, která se projevují vyboulením očí a bílým zakalením oční čočky.

Blechy

Blechy jsou drobný (cca 3,5 mm) bezkřídlý hmyz řádu Aphaniptera, který se živí krví teplomilných živočichů, tedy i člověka. Zvířata, která jsou blechami napadená, jich mohou mít na sobě až tisíce.

Herpes u psa

Herpesvirové onemocnění psů je poměrně málo známé virové onemocnění, postihující převážně štěňata a mladé jedince. Virus nejčastěji napadá respirační a genitální aparát, jedná se o puchýřnaté

Péče o ucho u psa

Péče o uši, pokud je všechno v pořádku, spočívá v pravidelném prohlédnutí a udržování v čistotě. Někdy se však mohou vyskytnout zdravotní obtíže, které je potřeba nechat odborně

Předchozí   1...    3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Jak vyléčit papilomy u psa

Jana Solinova  3.12.2022 17:25

Dobrý den, u pejska se objevily vyrustky na kůží po těle spíše špičaté než plácat podle veterinarky papilomaviry návrh na léčbu denně užívat o, 5 mml přípravek Imunoglukan, podávám skoro rok a je to k ničemu řekla bych že ještě některé pribily poraďte prosím co s tím a zda existuje nějaký jiný lék děkuji v 5

Může pes propolisovou tinkturu

Ela Nová  17.6.2018 11:36

Dobrý den může pejsek který má žaludeční potíže a zvrací propolisovou tinkturu vnitřně děkuji.

Proč čivava nevypadli mléčné stolicky

Jiřina  16.1.2018 20:15

Kde trhaj mléčné zuby pistel

Hotspot u psa

Jana  23.9.2019 5:36

Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli se toto onemocnění může vyskytnout i u koček? Konkrétně se jedná o Britského kocoura (kastráta), který je pouze v bytě.

Děkuji za odpověď. Jana

Co znamena malatnost a nezravost u psa

josef svrcina  5.7.2016 17:20

Nas pes zniceho nic prestal zrat a je malatny onic nema zajem co to muze byt?

Demodex u psů

Hedvika Owczarzyova  18.6.2022 16:26

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Uzliny

Nikola Suchá  5.3.2018 7:45

Dobry den,

Chtela jsem se zeptat, zda mate zkusenost s tim, za jak dlouho by mely splasknout uzliny, pokud jsou zvetsene vlivem demodexe? Jsme 6 tydnu od aplikace Bravecto tablety na 3 mesice. Nove lysiny uz se netvori. Dekuji moc. Nikola Sucha

Zelená a riedka stolica u psov

Marcela  29.5.2019 6:28

Dobrý deň chcela by som sa spýtať máme 2 ročného psíka trápi ho riedka stolica až zelená čo by sme mohli preňho urobiť. Mal aj hrčku na uchu tu si rozskrabal teraz tam má jazvu prosím vás poraďte čo sním ďakujem pekne za odpoveď.

Rakovina pysku psa vitamín B 17

Emil Procházka  4.10.2018 17:03

Lze léčit rakovinu pysku psa vitamínem B17? Díky za odpověď. Procházka

Rakovina mízních uzlin

Marie Pavlíčková  12.5.2018 18:23

Prosím o sdělení,která klinika se zabývá léčbou. Pes NO má 5 a půl roku.
Děkuji za odpověď.

Marie Pavlíčková

Problémy kůže u zvířat

Geraldina Klobásková  29.11.2017 13:04

Prosím o radu.Naše jezevčice má mezi prsty na všech packách nějaké útvary, které po zvětšení praskneme a vyteče trochu hnisu a pak spousta krve.Už přes rok se léčí u veterinářky a nějak se léčba míjí účinkem.Změnili jsme i stravu a barfujeme.Nyní ji dáváme během š týdnů Kingvet 2x2kapky do žrádla,Omegavet to samé. Kvasnice v tabletách 4 během dne ,Probiovet 2x3 kapsle během jednoho týdne.Už půl roku se léčí na štítnou žlázu a bere FORTYRON 2x 1,5 tablety.Děkuji za každou radu.

Bradavice

Zdena Němcová  20.7.2017 19:30

Cerne skvrny na kůži

Denisa Czislinská  18.6.2017 14:23

Dobrý den, fence se na kůži objevil velký počet černých pigmentových skvrn. Nekouše se je neškrábe ale tec při koupání jsem zjistila, že je m jiz také na tlamicce. Bude ji deset let . Půjdu samozřejmě k veterináři ale nesetkali jste se s tím někdo? Děkuji za info

Dušnost u koní

Jiří Chochol  26.1.2023 8:36

Jak do koně nejlépe dostat nějaká broncholytika(sirupy) nebo granulované bylinky, když téměř něžere. Děkuji

Černá štětičková řasa

Jana  24.1.2023 10:26

Musíme dávat CO2, i když v akvariu nejsou rostliny?

Cempírek  17.1.2023 18:36

Kočky nemají vodu rády. Některé se nechají postupně přesvědčit, aby ve vodě vydržely, ale pro některé je třeba umístit do takového speciálního postroje ve tvaru tašky, ve kterém se kočka nemůže bránit a lze ji osprchovat. K dispozici je i několik videonávodů, kde je vidět jak přimět kočku ke koupání. Zde jsou: www.youtube.com/sear…

Pavlína  17.1.2023 18:03

chtěla bych se zeptat, máme doma kocoura Maxe a chtěla jsem kocoura vykoupat,vzala jsem ho do sprchy a trochu na něj stříkala vodu, ale on nechtěl, jančil a poškrábal mě, nevím jak ho mám umýt. Mohl by mi někdo poradit, jak doma koupete kočku. Děkuji. Pavlína Macháčková.

Věra S  17.1.2023 9:39

měla jsem podobný problém s kocourem, zvracel dost často. Veterinář mu odebral krev a když zjistil, že ledviny a játra má v pořádku, zkusil mu dát léky na zánět žaludku a pokud by nepomohly, udělalo by se větší vyšetření. Test z krve, dvě injekce a prášky na 1 měsíc cca 1490,- kč. Stal se zázrak, od té doby nezvrací.
Ovšem bylo mi řečeno, abych mu nedávala granule.
VS

Ivermektin

Jana Vondráková  16.1.2023 19:35

Koupila jsem dvě andulky. Jedná je nemocná. Podle toho co jsme zjistili má Knemidocoptes pilae, lidově vápenku, nebo - li ptačí svrab. Vyčetly jsme, že pomůže 1 kapka Ivomecu tedy Ivermectin pod křídlo. Má to na nožičkách a zobáčku. Poradíte ještě vy, jestli je tento preparát pro zvířátka vhodný pro andulku? Musí se přeléčit i ta druhá. Kolik a co koupit. Kapky a jak aplikovat?.
Děkuji za odpověď na můj mail.
Paní Vondráková