Pes se škrábe a kouše

Pokud váš pes tráví většinu času škrábáním a kousáním se, jedná se o pruritus, což je extrémní svědivost pokožky. Svědění je vyvoláno chemickou reakcí probíhající v kůži. Ta stimuluje nervy, které informují mozek a ten pak cítí svědění.

Pes si vykusuje chlupy u ocasu

Vykusování srsti může mít různé příčiny, nejčastěji však bývá spojeno se svěděním kůže, které mohou způsobovat bakterie, záněty, alergie či kousnutí hmyzem.

Vši u psa

Vši se živí sáním krve a u psa tato skutečnost, stejně jako u jiných živočichů, způsobuje výraznou svědivost. Srst postižených zvířat je neupravená, matná a na jednotlivých chlupech se dají

Nemoci u čivavy

Toto jedno z nejmenších chovaných plemen u nás je náchylné na mnoho nemocí, které mohou být genetického, virového, bakteriálního nebo jiného původu.

Bolest u psa

Bolest jako jeden ze základních pocitů provází zvířata odnepaměti. Slouží jako důležitý obranný prvek, který je nutný pro další přežití jedince. Varovný signál ve formě bolesti informuje tělo, že něco

Vlasovec psí

Jedná se o parazitární onemocnění, jehož původcem je Dirofilaria immitis – vlasovec psí. Hlístice, které se také někdy říká srdeční červ.

Loupání varlat u psů

Všichni víme, že nejde o loupání varlat v pravém slova smyslu, ale o kožní problém šourku. Loupání varlat se vžilo a většina tento problém hledá pod tímto označením. Proto se mu budeme

Bolavé ucho u psa

Bolavé ucho je pro psa velmi bolestivá záležitost. Bolest ucha může mít mnoho příčin.

Předchozí   1...    3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Pes se škrábe a kouše

Milan

Zdravym.lecim svoji fenku uz cca 4 roky.nikdo si nevi rady vse jsme zkouseli az muselo dojit na prednison tablety:fenka neustale drbani,okusovani rlapek,a neznami zapach i po vykoupani fenka na zadech se orosi pachnouci mastnou tekutinou.Kabirka vse v poradku jen vyssi obsahhistaminu myslim.co mame delat?obcas nepomaha prednison tak veterinarka ji pichne injekci.

Koupání a drbání psa

ShibaInu

je možné, že za častým drbáním u psa je zapříčiněné častým koupáním viz. psiusmev.cz/media/p-… . My ho koupeme, protože hodně smrdí, tak nevím, co dělat... :( Vet na nic nepřišel :-o

Počet odpovědí: 5 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Pes se škrábe diskuze

LussyB

Nám na tyto problémy pomohlo změnit krmení za hypoalergenní řadu.

Ušní svrab u štěněte z chovné stanice

Hana

Dobry den,u 3.mes.stenete dg.usni svrab.Od matky odstaven v 6.ty.v 9.ty dan k prodeji.Ma svrab od ostatnich psu?Muze majitelka vedet,ze ma nemocne psyi?Kvs tvrdi,ze provadi u ni kontroly a ze jsou psi v poradku.Ale psi ziji venku,tak asi nevidi,ze se v noci skrabou.Veterinar asi nekontroluje usi,chci si stezovat na jeji chovnou stanici.Jakou mam sanci,at se vysetri ostatni psi u ni.Mnozstvi mopsu asi 10v kotci,po odebrani od matky,at se uci stene zrat,zilo s jinou desitkou psu.Nic jsem nenadelala,kdyz jsem se na KVS Pelhrimov,ptala na takovy zpusob chovu.Ze je tam vse v poradku a ted svrab.Myslim,ze to byva v takovych podminkach.

Krvava bulka u konecniku u pejsks

Sona Ricankova

Obevuje se krev u konecniku

Jana

Pri spani psa jsem si vsimla krve u konecniku,uz to trva necely tyden.Nejdrive mel prujem a pote se to obevilo.Je to pitbul zijici doma mame ho sedmy rok a hlavne clen rodiny.Dekuji za nejake informace.

Hotspot u psa

Jana

Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli se toto onemocnění může vyskytnout i u koček? Konkrétně se jedná o Britského kocoura (kastráta), který je pouze v bytě.

Děkuji za odpověď. Jana

Co znamena malatnost a nezravost u psa

josef svrcina

Nas pes zniceho nic prestal zrat a je malatny onic nema zajem co to muze byt?

Larvy vyžraly psovi kus hlavy

Viktor

Máme doma staršího bobtaila a zjistil jsem u něho nějaké larvy v kůži na hlavě, kde se mu vytvořila lysina a vypadá to, jako by mu ty larvy vyžraly kus hlavy. Co s tím mám dělat?

Pes si olizuje chlupy u ocasu

Marie Kmoníčková

v prosinci jsem byla s moji fenkou jokšírkou na veterině pro tabletku na parazity v kožíšku, chodím s ní často na louku kde se ji něco takového chytlo a ona se stále drbala, dostala tabletku, kapičky do uší proti zánětu, proběhlo stříhání drápků, prohlídka análních žláz jestli jsou čisté, paní doktorka nám řekla že by neměla dostávat psí odměny jelikož muže být na ně alergická, kupovala jsem je pouze v obchodě pro psí potřeby, .Všechno jsem dle rad
paní doktorky dodržela, ale pejsek měl klid od drbání se pouze asi 14 dní a začala
se drbat nanovo, navíc přibyl problém že si olizuje kořen ocásku a to dost vehementně. Odčervená byla naposledy koncem listopadu
Prosím o radu jak bych mohla tomu drobkovi pomoct
.Myslím si že to olizování kořene ocásku začalo po vyšetření žlázek
Děkuji Marie

Marketa

Čivava se neustále drbe prohlížela jsem ho a nic jsem na kuzi nenašla

táborská ZDENKA

Vlastním -5-letou čivavu-je to pes-a už pokolikáté má problémy-a to-začně naříkat-jako bolestně,vždy chvilku a nic,za nějakou dobu znovu a to se opakuje,potom se také schovává za polštář,i ya mne,pod postel atd.Ven chodí pouze na dvorek a to většinou se mnou,někdy mi připadá ,že se to stane pokud žere kosti.Stalo se to již několikrát a tak by mne zajímalo,kde je chyba.

Jana Mikšovská

naše 1,5 roku stará čivava nepřezubila, což veterinář zjistil dnes při očkování. Má stále komplet mléčný chrup a nemá dvoje zuby vedle sebe. Veterinář říká, že je asi bude potřeba vytrhnout. Jí normálně, dásně nemá nateklé. Nejspíš je zapotřebí ale udělat rentgen, zda má vůbec druhé zuby v dásni, že? Je to neobvyklé nebo poměrně časté? A jak se popřípadě takový zákrok provádí?
Předem velmi děkuji za odpověď
Jana Mikšovská

Zúžená průdušnice u psa

Jana Dolanská

Stejný pejsek, stejný problém. Dáváme 1/2 Revatio, v případě záchvatu 1/4 kodeinu.

Zúžená dýchací trubice

Jana Dolanská

Stejný pejsek, stejné problémy. Dávám 2x denně 1/2 Revatio. V případě záchvatu 1/4 kodeinu..do jídla přidávám jitrocelový sirup bez cukru.

Amazoňan modročelý

Marcela

Zuzano, vytrhávání peří je vždy psychického rázu si troufnu říct. Konkrétněji nedostatkem zájmu. Přemýšlejte co je jinak. Jak intenzivně jste se mu věnovala předtím - kolik hodin, hrála jste si s ním, naučila ho hrát si, jak často mu měníte v kleci hračky, nabízela mu stále nové podměty, mazlila ho, byla doma v jeho přítomnosti...A teď ? Je intenzita stále stejná ?
Jelikož jste se moc nerozepsala, pátrání je na vás, ale jedno je jasné, potřebuje víc vaší přítomnosti, víc her s vámi, víc podmětů. Zaměstnejte ho, aby se nenudil.
Přeji vám i papouškovi spokojený život.
Marcela

Beta bojovnice leží na dně

Cempírek

Podle fotografie to bude nejspíš furunkulóza.
Běžnými příznaky furunkulózy jsou právě otevřené vředy na těle betty, ploutvích a ocasu.
Furunkulózu způsobují bakterie Pseudomonas a Aeromonas. Těmto bakteriím se daří ve špatně udržovaných akváriích.
Pokud je betta ve stresu nebo trpí jinou nemocí, je pravděpodobnější, že bude postižena také furunkulózou.
Furunkulóza je pro bettu bez rychlé léčby smrtelná.
Příznaky furunkulózy u bettas zahrnují:
- červené skvrny na těle;
- červené, hnisem naplněné vředy;
- letargie;
- ztráta chuti k jídlu.
Co s tím?
Pokud betta žije s jinými rybami, Izolujte ji v samostatné nádrži a ošetřete ji antibiotiky, jako je erythromycin nebo tetracyklin. Antibiotika předepíše veterinář i s předpisem dávkování. Vyčistěte a dezinfikujte hlavní nádrž jódem a solí, abyste odstranili škodlivé bakterie.
Furunkulóze se předchází udržováním správných parametrů a teplot vody v nádrži.

Beta bojovnice leží na dně

Jan

Dobrý den. Má rybka Beta má už delší dobu výrustek, který se stále zvětšuje a otvírá. Je nějaká ráda co s tím? Děkuji moc a v případě zájmu mohu poslat foto.
S pozdravem Honza

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Ivermektin

Alena