Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 9

Játra jsou největším orgánem dutiny břišní u psa. Skládají se ze šesti laloků a leží těsně za bránicí. Játra jsou ústředním metabolickým orgánem a zasahují do metabolismu cukrů, tuků i bílkovin. Řada látek je zde vytvářena, přeměňována, řada ukládána a jiné naopak vylučovány. Játra se též podílejí na trávení potravy v tenkém střevě.

Horečka u psa

Horečka není sama o sobě nemoc, ale určitě je upozorněním na případné onemocnění. Horečku lze definovat jako vyšší než normální tělesnou teplotu psů. Příčina horečky není vždy zřejmá.

Krvácení z konečníku u psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 0

Krvácení z konečníku či krev ve stolici se u psů může objevit z různých důvodů. Vychází z mechanického nebo chemického traumatu v zažívacím traktu a končí různými nemocemi.

Bradavice u psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 4

Bradavice u psa, co to je? Papilomatóza je nepříliš časté virové onemocnění psů a koček. Projevuje se výskytem bradavic především v dutině ústní nebo v oblasti očí. Výskyt bradavic

Exotické nemoci psů a koček

Napsala: Hrachová Čupová M. / komentářů: 1

Doba plánování dovolených se blíží, a tak si mnoho z nás záhy položí otázku: "Kam s ním?". Přesněji řečeno: "Kam na dobu vytouženého volna umístit svého psa či kočku?". Nabízí se hlídání

Demodex u psů

Demodex canis, jinak řečeno trudník psí, je parazit, který se v mnoha ohledech liší od jiných u psů běžných parazitů. Je poměrně častý především u krátkosrstých plemen psů. Žije v chlupových

Psí nemoci

Nemoc je zevní výraz procesů nebo stavů, které se odchylují ve větší nebo menší míře od normální funkce nebo normálního stavu zdravého organismu. Nemoci mohou být způsobeny zevními či vnitřními činiteli

Předchozí   1...    4 | 5 | 6 | 7

Co nesmí pes který má nemocné játra

Monika

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaké granule jsou ideální na podporu jater do dnešní doby jsem krmila psa granulemi značky Orijen, které psovi velmi chutnají nikde jsem se nedočetla jestli vadí psům větší podíl masa, který granule mají. Mám psa 7 let malý knírač a má lehce zvýšené jaterní testy co by jste mi doporučili děkuji Moravcová.

Dana Kovářová

Prosím o radu s přípravou stravy pro 13letého maltézáčka s onemocněním jater a srdce.Co je možné podávat kromě konzerv a granulí? Byl zvyklí na vařenou rýži s masem a teď odmítá jaterní konzervy i granule.Léčba - Zentonil Advanced l200, Furon40mg, Urosan250mg, Cardisure 2,5mg a Essentiale forte 600mg. Děkuji D.K.

vladka latinakova

dobry vecer potrebovala bych poradit jake dostupne homeopatika by mi nekdo doporucil pro mou labradorku desetiletou ma nador na jatrexch,davam ostropestrec a alavis.alavis chci vymenit za homeopatika

Hepatosil 100 doplněk krmiva

Eva

Dobrý den,chtěla bych se zeptak kolik stojí hepatoli 100.Nikde nevidím cenu.Děkuji

Onemocneni jater

Eva

Zdravim vsechny, novym preparatem na osetreni jater je Alavis Sammy

Opar na tlamičce

Radek

Dobry den, nasemu stenatku se objevil mensi oparek spojeny se silnou rymou a kdyz jsem prisel k veterinari tak mu dal jen nejake vitaminy na zahnani rymy a oparek zustal i kdyz jsem doktora upozornoval ze ma oparek a ta ryma muze byt spojena s nim. Na konteole po dvou dnech kdy ryma moc neustoupila dostal malej dalsi pigaro vitaminu a opar se udelal jeste jeden mensi tentokrat ne v oblasti tlamicky ale vis na pusince. Prosim o radu, dekuji R

Štěnata

Katka

Dobry den ,chtěla bych se zeptat,chceme si brát pejska ,ale te jsme se dozveděli,že některá štěňátka uhynula na herpes virus,zajimalo bymne ,zda je tento virus i u zbylých štěnat co přežily,nebo co to pro ně dál znamená?? Děkuji za odpověd Katka

Jaké potraviny pejskovi na selhávání ledvin

Jiřina Pašková

Dobrý den,13letému pejskovi zjistili chronické selhání ledvin.Kreatinin 700,urea 230.Dávali jsme mu doma kapačky,dost se zlepšil,ale pořád nevím co k jídlu.Dietní konzervy nechce a granule taky né.Chtěla bych se zeptat,jestli bych mu mohla vařit maso a hlavně jaké.Nebo uvařit třeba lososa.Nechce ani rýži.Veterinářka říkala,že to jídlo do něj musíme dostat třeba násilím.Je mi ho líto,ale koupili jsme velkou stříkačku do pusy atak mu to dáváme.Dala bych mu třeba ten tvaroh,nevím ale jestli odtučněný nebo normální.
Jsem zoufalá,chodí ven na 10 minut na procházku 4x denně,vrtí ocáskem,venku mu tak zle není,ale pak doma pořád spí,je na něm vidět,že je unavený.
Poraďte mi prosím ještě nějaké potraviny co bych mu měla dát aby měly co nejméně fosforu.
Děkuji Jiřina Pašková

Selhání ledvin u psa

Zdeňka Rybičkova

Dobrý den, může se projevit selhání ledvin u koček? Podle toho, co je napsáno v článku o psech,si myslím, že moje kočička umřela právě na selhání ledvin. Moc pila, v puse měla krvácející zapáchající dásně, potravu všechno vyzvracela. Dostávala prášky (Prednicorton) po dobu asi 5 měsíců denně, a právě po nich hrozně moc pila a moc čurala.Pak přestala čurat, ležela naprosto bezvládná, bez jakéhokoliv zájmu a nakonec zemřela.Bylo to na Štědrý den, už se nedalo její stav konzultovat na veterině, kam jsme stále chodili. Děkuji za podání zprávy.

Chronický zánět ledvin u psa

Milena

Máme pejska Papillona, starého 6 let. Více než před 2 roky mu lékař diagnostikoval vrozený chronický zánět ledvin. Chodíme pravidelně asi po 3 měsících na infuze. Vždy mu to pomohlo. Nyní měl infuzi o vánocích, ale moc mu to nepomohlo. Je stále unavený, spí hodně a zhubnul, nechce moc jíst. Lékař mi kdysi řekl, že jeho stav je nevratný, že může žít měsíc či déle Nechci ho trápit, ale ani utratit dřív než je nutné.
Neporadíte, kdy a podle čeho se rozhodnout?

Bradavice v oku u psa

Jana Vrablova

Dobrý den pejsek má bílou tečku v dolní oblasti oka. Veterinář radí vypálit že se jedná o bradavičku. Může se i odstranit bez narkózy?

Bradavice u psa

Josef Mičan

Máme Německého trpasličího pinče. Udělaly se mu tři bradavičky (světlé) na čenichu! Výskyt bradavic se objevil asi před deseti dny! Veterinář nám dal Interferon na potírání postiženého místa. Jak dlouho potírat? Díky za odpověď! Josef Mičan, Plzeň

Jak léčit papilomatóza u psa

Vít Rosnecký

Dobrý den! Je to pěkná pitomost co tady píšete !!! Toto onemocnění se přelečuje vakcinou ,cena cca 700kč a pokud se nechá déle neléčeno může dojít k většímu rozsahu a je nutno několikrát cca 3x až4x přeočkovat .Zjistěte si raději u svého veterináře !!!Čím dříve tím lépe je potom nutné třeba jen jedno přeočkování.Tzv .papiloviri jsou přenosné i na lidi!!!

Amazoňan modročelý

Marcela

Zuzano, vytrhávání peří je vždy psychického rázu si troufnu říct. Konkrétněji nedostatkem zájmu. Přemýšlejte co je jinak. Jak intenzivně jste se mu věnovala předtím - kolik hodin, hrála jste si s ním, naučila ho hrát si, jak často mu měníte v kleci hračky, nabízela mu stále nové podměty, mazlila ho, byla doma v jeho přítomnosti...A teď ? Je intenzita stále stejná ?
Jelikož jste se moc nerozepsala, pátrání je na vás, ale jedno je jasné, potřebuje víc vaší přítomnosti, víc her s vámi, víc podmětů. Zaměstnejte ho, aby se nenudil.
Přeji vám i papouškovi spokojený život.
Marcela

Beta bojovnice leží na dně

Cempírek

Podle fotografie to bude nejspíš furunkulóza.
Běžnými příznaky furunkulózy jsou právě otevřené vředy na těle betty, ploutvích a ocasu.
Furunkulózu způsobují bakterie Pseudomonas a Aeromonas. Těmto bakteriím se daří ve špatně udržovaných akváriích.
Pokud je betta ve stresu nebo trpí jinou nemocí, je pravděpodobnější, že bude postižena také furunkulózou.
Furunkulóza je pro bettu bez rychlé léčby smrtelná.
Příznaky furunkulózy u bettas zahrnují:
- červené skvrny na těle;
- červené, hnisem naplněné vředy;
- letargie;
- ztráta chuti k jídlu.
Co s tím?
Pokud betta žije s jinými rybami, Izolujte ji v samostatné nádrži a ošetřete ji antibiotiky, jako je erythromycin nebo tetracyklin. Antibiotika předepíše veterinář i s předpisem dávkování. Vyčistěte a dezinfikujte hlavní nádrž jódem a solí, abyste odstranili škodlivé bakterie.
Furunkulóze se předchází udržováním správných parametrů a teplot vody v nádrži.

Beta bojovnice leží na dně

Jan

Dobrý den. Má rybka Beta má už delší dobu výrustek, který se stále zvětšuje a otvírá. Je nějaká ráda co s tím? Děkuji moc a v případě zájmu mohu poslat foto.
S pozdravem Honza

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Ivermektin

Alena

tuto otázku jsem vůbec nenapsala.Ani nevím co a na co je IVERMEKTIN

Ivermektin

Cempírek

Ivermektin NELZE legálně koupit ani vyzvednout v lékárně na recept. Proč? Ivermektin je antiparazitikum - jed jenž zabíjí cizí organismy v/na tělech savců. Ivermektin je v postcovidové době zprofanován, jako léčivo s možným terapeutickým účinkem na zmírnění průběhu onemocnění COVID-19. Proto je po něm zvýšená poptávka. Nelze doporučit jakýkoliv způsob koupě, ať už od fyzické osoby nebo v zahraničním obchodě. U obojího je vysoká pravděpodobnost, že místo ivermektinu dostanete kdo ví co.
V případě, že potřebujete lék na parazity, tak použijte Vermox - lék na lékařský předpis, který může vystavit praktický lékař, treba po telefonu.
V případě léku na COVID-19 je nutné toto přání konzultovat s ošetřujícím lékařem v nemocnici, Lékař může ivermektin ve specifických případech pacientovi podat.

Potrava pro čivavu

marie knápková

Paní Balazsová,mám taky osmiletou fenku čivavu,myslím si,že čivavce toho dáváte moc,překrmujete ji a myslím si,že zbytečně mnoho dobrot za den. Jak krmit čivavku,něco jsem si vyčetla z internetu a nejlépe poradí veterinární lékaři. Čivavu jsem si donesla domů před půl rokem,granulky na které byla zvyklá nebyly pro ni vhodné vzhledem její nadváze,poradila jsem se s paní veterinářkou ke které se Sally chodím ta mi nabídla různé vzorečky dietních granulek a Sally si z nich vybrala granulky značkyFortify sensitive,je to jehněčí s rýží. Jsou ještě další příchutě této značky,tyto granulky se dostanou koupit pouze u veterinárních lékařů. Nechci dělat nějakou reklamu,jen po několika zkouškách si vybrala granulky této značky. Sally ráno dám 15gramů granulek a vodu,v poledne 50gramů dietní konzervy značky Rinti,večer 30gramů granulek. Místo pamlsků dám kousek jablka,nebo banánu,nebo šery rajčete,nebo ředkvičku,ale pozor dávám jí miličké kousky abyji nezaskočilo a nedusila se. Mějte se hezky a pohladte pejska za mě.