Chloroform ve veterinární praxi

Jedná se o nejstarší anestetikum, které patří do skupiny halogenované uhlovodíky a ethery. Je to bezbarvá, nehořlavá kapalina, nasládlého pachu, prakticky nemísitelná s vodou. Nevýhodou tohoto anestetika mimo jiné je, že se jedná o podezřelý hepatotoxický karcinogen, což znamená, že při chronické expozici může vyvolat i cirhózu jater.

Psí vyrážka

Psí vyrážka patří mezi kožní onemocnění psů. Společným jmenovatelem těchto obtíží je ekzém (souhrnný název pro záněty kůže). Stanovení příčin vzniku vyrážky je často obtížné. Základním stadiem kožních

Neostomosan

Jedná se o lék na předpis (širokospektrální ektoparazitikum), který je určený k hubení parazitů (blech, klíšťat a zákožky svrabové). Lék je k dostání pouze u veterináře.

Vši u psa

Vši se živí sáním krve a u psa tato skutečnost, stejně jako u jiných živočichů, způsobuje výraznou svědivost. Srst postižených zvířat je neupravená, matná a na jednotlivých chlupech se dají

Prašivina u koček

Jedná se o poškození kůže specifickým cizopasníkem – strupovkou kočičí. Svrab je parazitární onemocnění, které způsobuje několik druhů roztočů, některé z nich napadají právě kočky. Lidový název

Svrab u psa

Jedná se o poškození kůže specifickým cizopasníkem. Svrab je parazitární onemocnění, které způsobuje několik druhů roztočů, některé z nich napadají právě psy. V článku se podíváme i na

Hypermangan pro zvířata

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 4

Hypermangan je označení pro manganistan draselný, což je ve vodě rozpustná sloučenina manganu s černošedými krystalky, která se hojně využívá v medicíně jako dezinfekční prostředek při čištění

Předchozí   1...    4 | 5 | 6 | 7

Shání kde koupit chlroform

Jiří Havelka

Poradí mi někdo kde koupit menší množslví chloroformu ? Děkujiza zprávu JH

Bolesti při onemocnění fip

Jarmila Fadrhoncova

Chtěla bych se zeptat,zda má kočka bolesti , když má FIP vodu v bříšku?Dekuji

Hnisavé ložisko a bolest zad u kočky

Petra

Už to jsou tři dny, co jezdím s domácí kočkou na veterinu, protože nejedla, byla celkově dost skleslá. Veterinář ji prohlédl, a v tlamičce si všiml hnisavého ložiska. Nasadil jí proto antb, další injekci dostala na bolest, další pak s glukózou. Prohmatával jí břicho, které se mi zdá dost vytažené (ale je to cca týden co nejedla,) nic k němu ale nepověděl. Všiml si, že jí bolí záda, tak včera dostala ještě injekci B12. Teplota po celou dobu 39 - 39,2°C.
Po víkendu se už přijde pomazlit, pořád se jí ale nelíbí chování a co se jídla týče, za den sní celkem asi 4 malé sousta. Pije, na záchod chodí... Nevím zda je postup léčby v pořádku, jen po třech dnech nepřišlo skoro žádné zlepšení.. Nevím, zda se neobávat že se jedná o něco horšího.
Děkuji za radu.

Plíseň kůže psa

Helena

má někdo zkušenost čím vyléčit kožní plíseň u psa ?
Předem děkuji
TH

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Oteklé oko u buldočka psa

pegina

pegy byla 9.7 na operaci slinivky 16.7. jsme zjistili že má na levém oku červené bělmo dostala kapky GENTAMICIN 5 x denně kapat 18.7 oko začlo modrat dostala další kapky 1 denně TIMOLOL stále kapeme bělmo stále červené a oko modré a oteklé potřebuji radu třeba se stím někdo setkal děkuji moc

Hematom v uchu

Hana Janku

Zdravím, naš pes má hematom v uchu. Veterinář mu to při slabé narkoze, vždy rozřízne a vyčistí, ale za dva dny je ucho opět hodně nateklé, takže jsme u veterináře 2krát do týdne už to trvá třetí týden. Domluvili jsme se že vždy když mu ucho trochu nateče, mohu mu tekutinu sama vymačkat. Tak 3krát až 4krát denně, mu ucho vymačkávám. Chci se zeptat, zahojí se ucho někdy? Je možné mu podat nějaké léky, nebo mast, aby hematom zmizel? Děkuji za odpověd.

Počet odpovědí: 4 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Hematom abces u psa na nose obrazky

Jana Marešová

Chtěla bych se zeptat, máme doma Mini Bulika a na nose se mu objevil velký podebrany flek.
A na veterině nam řekli ze to je nádor, ale nam to tak nepřijde chci se zeptat zda by to taky nemohl byt hematom nebo něco jiného. Děkuji za odpověď přikládám fotku

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Hematom?

Ivan

Dobrý den, naší fence čivavy se udělala jakoby modrá bulka (lišta) okolo jednoho struku. Vystouplá je jen minimálně, ale poměrně velká v porovnání s velikostí těla (na počátku 3x3,5 cm, poté cca 2,7x3 cm, nyní zase o něco menší). Prozatím byla s vetem dohodnuta léčba pomocí nějaké mastičky, asi po týdnu se to zmenšilo (viz rozměry uvedené výše). Nicméně veterinář si není diagnózou úplně jistý, neboť už je to cca tři týdny a stále je "hematom" viditelný. Nevíte náhodou, o co by se mohlo jednat? Jestli je to opravdu pouze hematom? Fenku to vůbec nebolí, v podstatě o tom ani neví. Kastrovaná není. Děkuji za odpověď

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Pomoc

eva polhosova

Sviluška podzimní u psů

Jan Svatoš

Nevíme si rady.

Šupiny na ušních boltcích u psa LABRADOR-RETRIVER

Miroslav Pítr

Na ušních boltcích se utvoří černé přilepené šupiny, které jdou těžko odstranit jedině seškrabat. V loni je měl v tuto dobu taky. Jsou mastné po sejmutí je kůže zarudlá. V loni jsem je seškrabal vydesinfikoval a namazal měsíčkovou mastí. Po nějaké době byly uši opět v pořádku. Nevím co to je a proč se to objevuje vždy v létě v horku.
DĚKUJI ZA RADU CO NA TO POMŮŽE
Miroslav

Rýma u psa

koplikova

Dobrý den,nás pes už cca 3 týdny kycha a z jedné nosní dírky mu občas vyletí žlutý gelovy sekret,vždy jen z pravé.mám ještě vyčkat,nebo zajít k veterináři,jinak je pes aktivní,žere,prostě v pohodě,
Děkuji koplikova

Vleklé střevní potíže

Hana

Dobrý den mám čínského naháčka a má časté prujmy s hnisem( vypadá to jako s rosolem), Chodíme stále dokola k veterinářce tak mu vždy dá antibiotika, tak ho to na chvilku přejde a pak to má opět znova. Těd mu dala probiotika, já jsem mu koupila detoxikačný gel Entero ZOO a bere to asi 3 neděle a prujem dostal znovu. Už nevím co s ním mám dělat , jsem zoufalá, je to náš miláček máme ho jako naše dítě je v čistotě, nevím čím by to bylo, byla bych moc vděčná kdyby my někdo mohl poradit. děkuji za jakoukoliv zprávu. Hezký den Hana

Ivermektin na Aliexpressu

Tomáš

Ivermectin se na Aliexpressu UŽ NEPRODÁVÁ. Zkuste se dohodnout s chovatelem koní, aby vám prodal pastu s Ivermectinem.

Bradavice v oku u psa

Mirka

Pouzijte zdravy rozum: Vas pes na povel nehne ani brvou pri tom az mu budou rezat cast vickoveho okraje a sit jehlou? Jak to chcete vysvetlit tomu psu? Myslim, ze si odpovite sama :-;

Antihistaminika pro psy

Cempírek

Smyslem každé vakcíny je vyvolat reakci imunitního systému, aby se vytrénoval na konkrétní alergen a tlumení reakce by bylo kontraproduktivní. Domluvte se s veterinářem na vhodném postupu rozložení a mačasování vakcinace.

Antihistaminika pro psy

Dana

Dobry den,mame fenku,krizenec,9let,a loni mela reakci na ockovani (parvovirozu a vzteklinu)otok cele tlamy a vicek.Da se imunitni reakce potlacit antihistaminiky,aby k reakci nedoslo?Urcite budeme ockovat kazde zvlast.Dekuji za vas nazor.

Rimadyl tablety pro psy

Karla

Když se vyskytnout nežádoucí reakce -nechutenstvi a vysadíme lék, vrátí se pes a jeho chuť do stavu před užíváním? Děkuji

Kožní nemoci u králíků

Cempírek

Svrab je výlučně kožní onemocnění, které nijak neovlivňuje svalovinu ani vnitřní orgány. Vzhledem k tomu, že u jatečných králíků se celá kůže stahuje, nehraje její onemocnění žádnou roli v kvalitě masa.