HLAVNÍ STRÁNKA

Zánět oka u kočky

Některé kočky bývají poměrně náchylné na problémy s očima. U takovýchto koček se pak objevují záněty, slzení, hnisavý sekret, zarudlé oči, případně výhřev třetího víčka.

DKK

DKK neboli dysplazie kyčelních kloubů je vývojové onemocnění, na kterém se podílí celá řada faktorů vnitřních (genetická predispozice) i vnějších (plemenná příslušnost, velikost zvířete, způsob výživy,

Krev v moči u kočky

Pokud je v moči kočky přítomna krev, tak se nejčastěji jedná o urologický problém, ale může to být způsobeno i onemocněním ledvin nebo nádorovým onemocněním.

Krev v moči u psa

Krev v moči u psa může mít několik příčin, ale zpravidla se jedná o choroby dolních cest močových a močového systému, nádorové onemocnění nebo onemocnění ledvin.

Zánět dělohy u psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 3

Pyometra (hnisavý zánět dělohy) patří k nečastějším a nejnebezpečnějším onemocněním zejména starších fen, kdy hnisavý zánět dělohy vzniká na základě hormonálně podmíněných změn v děloze

Pes kašle

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 2

Podobně jako u lidí se i u psů často vyskytují různé virové infekce, které postihují horní cesty dýchací. Většinou přejdou samy, ale pokud se jedná o mladé, staré či chronicky nemocné zvíře,

Trudník psí

Larvy trudníka, které napadnou psa, který není pravidelně odčervován, mu mohou způsobit opravdu značné potíže. Psovi například začne vypadávat srst z hlavy, což vypadá velmi nehezky.

Snížené libido u psa

Napsala: Hrachová Čupová M. / počet komentářů: 0

Máte doma psího krasavce, na kterého stojí v řadě zástupy fen a on nemá zájem? Příčin může být mnoho a pes by se měl důkladně vyšetřit. Pokud se ale jedná o sexuální poruchu jako takovou,

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Zakalené oko

Daniel Šafář  29.5.2017 10:15

Moje koťátko plemena ragdoll,7měsíců má dnes ráno zakalené jedno oko a je zakalené jako by bylo slepé.Je to domácí kočka takže by neměla mít onemocnění z venvkovních vlivů.Chtěl bych se zeptat na možnou léčbu ,protože návšťěvu veterináře můžu uskutečnit až přístí týden.

Děkuji za odpověd.

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Mžurka zvětšená

Silvie  16.1.2019 17:49

Nemoc?

Dominik Valeš  10.5.2017 15:45

Dobrý den
Náš kocour Cca 4-5 let, začalomu od spodu hnědnout pravé oko jinak je mel vzdi krasně zelené, taky mám pocit ze se potí nebot má navlhlou srst i kdyz nelezi na slunicku a horko tu neni. začínám o něj mít trochu strach bohuzel navstevu zverolekare si nyní nemuzu moc dovolit.. chtel sem se zeptat jestli to muze byt opravdu nejaka vazna nemoc a jestli je nutna navsteva lekare popripade jak kocourovi nejak pomoci? dekuji

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Obezita u psa

Jarka Krykorková  19.6.2018 19:47

Zdravím všechny milovníky pejsků,potřebuji poradit,jak zeštíhlit naší přerostlou čivavu !

granule bez obilovin dodržujeme dávku /má dostávat 75g/ my dáváme 50g +malý kousíček masa libové. A NEHUBNEME !
Prosím o radu ,jak na to !
Jinak je krásná ,huňatá až moc ,krátké nožíčky a tak jí ta obezita moc nesluší !
Děkuji všem ,kdo poradí.
Zdraví babi Jarka.

Civava

monika horakova  17.5.2018 6:46

Dobry den mam 18 mesicni civavu Tondu,asi tyden ma problem vyskocit na postel,chodi,ji,neni problem s vyprazdnovanim,prosim o radu,dekuji.M.Horakova

Veterina paraziti dirofilarie

Jan Tůma  18.11.2019 21:34

u mojí fenky byla diagnostikována dirofilárie. Jak máme psa léčit, jaké má šance na přežití?

S pozdravem

Jan Tůma

Dancul14@seznam.cz

daniela šopikova  2.7.2018 15:37

Obevuje se krev u konecniku

Jana  24.2.2018 8:33

Pri spani psa jsem si vsimla krve u konecniku,uz to trva necely tyden.Nejdrive mel prujem a pote se to obevilo.Je to pitbul zijici doma mame ho sedmy rok a hlavne clen rodiny.Dekuji za nejake informace.

Babesie

Denisa  27.4.2017 9:17

Dobrý den, náš pejsek močil krev kvůli onemocnění babesii a je momentálně v ohrožení života. O této nemoci není moc velké povědomí a dost často v takových výčtech: "proč pes močí krev" chybí. Příkládám odkaz na náš případ. S pozdravem Denisa
www.facebook.com/den…

Pejsek po operaci zanetu delohy

Miroslav Onderka  25.7.2019 21:55

Dobrý den mám 8 letou fenku j.rasla dnes podstoupila operaci zanetu delohy při operaci ještě k tomu měla menší zastavu srdce . Teď už je doma . Jen se bojím zdá vše proběhlo v pořádku doktora si všichni chválí .teď už je asi 5 hodin doma uz i pila to bříško má trochu nafoukle a chová se trochu jinak pořád chodí sem a tam jednou maličko zvracela a poknourava ten límec ji asi hodně vadí doslova Je s toho hotová .je to normální ze kvůli tomu linci pořád knoura a kňučí někdy i vrci ?dekuji

Feně po zánětu dělohy vytéká z pochvy krev.

Jan Hämerle  19.8.2018 20:16

Chýnova ,a DR se jmenuji MAREŠOVÁ. jméno mé je Jan Hämerle-Chýnov.
děkuji za odpověd s pozdravem Jan Hämerle.

Zánět dělohy u feny

Marcela Hackerová  11.5.2017 17:19

Dobrý den, je to moc dobře zpracovaný článek.Děkuji. Můžu se zeptat na názor na kastraci feny staré 13 a půl roku? Byla jí diagnostikována cystická hyperplazie. Hárá již 2 měsíce, lehce zvýšená teplota. Jinak bez příznaků, normálně vyměšuje, normálně jí. Jen velmi špatně snáší narkózu. Na srdíčku lehká šelest, bez meditace asi vzhledem k věku normální.

Děkuji

Pes kašle

nevrlý ota  31.7.2019 0:02

pes má dávivý kašel ,hlavně večer a v noci.je jí 8let.dvakrát antibiotika a moc se to nezměnilo.děkuji za každou radu.

Papoušek královský

Karel  9.12.2019 21:14

Mame papouska kralovskeho, rucne dokrmeneho.
Je mu pres 3 roky a krasne mluvi a to cele vety.
Takze neni pravda, ze se nenauci mluvit.
Pokud byste mel zajem, mohu poslat zvukovxy zaznam.
Karek

Jana oplištilova  9.12.2019 12:00

Měla jste navštívit veterinarní kliniku,kde mají možnost udělat CT nebo MRI .Jestli nemá citlivost zaních noh ,musí se do 48 h operovat,.

Lucie Dudyova  30.11.2019 23:50

Už jsem o tom přemýšlela,ale pořád doufám,že se z toho dostane a bude zase běhat.Vet říkal,že to chce aspoň týden a uvidíme zlepšení,tak uvidíme...

Cempírek  30.11.2019 23:39

Zkuste koupit vozíček pro invalidní pejsky. Do popruhu zapnete nehybné nožky a kolečka pomohou pejskovi v pohybu. Bravůrně se s tím rychle naučí a bude moct být zase mobilní. Jak takový vozík pro psy vypadá se můžete podívat tady: www.google.cz/images…