HLAVNÍ STRÁNKA

Divné dýchání u psa

Dýchací obtíže mohou ovlivnit psy jakéhokoliv plemene nebo stáří, bohužel může jít v některých případech o stav ohrožující život zvířete. Pokud má tedy váš pes problémy s dýcháním, měl by být co nejdříve vyšetřen veterinárním lékařem.

Bolavé ucho u psa

Bolavé ucho je pro psa velmi bolestivá záležitost. Bolest ucha může mít mnoho příčin.

Co znamená krev ve stolici u psa

Obsah krve ve stolici psa znamená zpravidla závažnější zdravotní problém, v některých případech se naštěstí může jednat pouze o banalitu.

DKK

DKK neboli dysplazie kyčelních kloubů je vývojové onemocnění, na kterém se podílí celá řada faktorů vnitřních (genetická predispozice) i vnějších (plemenná příslušnost, velikost zvířete, způsob výživy,

Krev v moči u kočky

Pokud je v moči kočky přítomna krev, tak se nejčastěji jedná o urologický problém, ale může to být způsobeno i onemocněním ledvin nebo nádorovým onemocněním.

Krev v moči u psa

Krev v moči u psa může mít několik příčin, ale zpravidla se jedná o choroby dolních cest močových a močového systému, nádorové onemocnění nebo onemocnění ledvin.

Err-cist_db udaje(pohlavi, admins, 0)
Err-cist_db udaje(prijmeni, admins, 0)
Err-cist_db udaje(jmeno, admins, 0)
Šupinatění kůže - "lupy" u psa

Napsala:  . / počet komentářů: 1

S výskytem zvýšené tvorby šupinek (lupů) v srsti psů se setkáváme z vícero důvodů – od nadměrného vysoušení srsti příliš častým mytím, až po kožní či celkové onemocnění. Při nálezu kožních problémů

Dušnost u koní

Dyspnoe znamená ztížené dýchání, často se tomuto jevu říká dušnost, přestože si dnes mnozí pod pojmem dušnost představí už konkrétní onemocnění, známé mezi veterináři jeho COPD, tedy chronické obstruktivní

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Divné dýchání u psa

Petr  25.6.2021 11:32

Pes 13 let ucpaný nos - prosím, může mi někdo poradit, jak pomoci pejskovi, co nemůže dýchat nosem? Ano, dojet na vyšetření, já vím, ale kvůli nádorům na břiše jej nemůžu zvedat - vrčí (navíc já mám špatnou páteř, váží 20 kg), je nějaké snadnější řešení, než hledat Dr. který má právě volno? (nepřibírají nové pacienty!) - ??? Prosím o babskou radu, díky. Petr

Chopn a zápal plic

EVA hEŘMANOVÁ  16.4.2018 21:15

můj pes má zřejmě chopn.prosím jak se toto léčí?je nutné ho léčit kortikosteroidy?děkuji

Škrabani psa v posteli nebo na poštaři

dana  17.12.2017 11:59

Pejsek někdy neustale škrabe v posteli a nebo v polštáři a tim vic dychá okřiknem ho a za chvili znovu.děku

Čivava

Aneta  4.5.2017 14:33

Mame čivavu dicha ale dela uh mužete mi reknout cotoje

Onemocnění ušních boltců u koček fotogalerie

Korecká Jaroslava  6.3.2018 11:09

máme kočku, stáří 5 let, která je venkovní, je plachá a chodí jen na jídlo. Jinak se chytit nedá, hned uteče. Asi před rokem začala mít strupy na ušním boltci a nyní už je to ve stádiu, kdy je celý boltec pokryt mokvající, krvácející boulí. Kočka se drbe a stále hází hlavou.Ráda bych ji pomohla, ale nevím jak.
Existují nějaké tablety nebo něco, co bych ji přidala do jídla?

děkuji za každou pomocnou radu J. K.

Nemoci uší u kočky

Gerhard Tesař  9.5.2021 11:02

Dobrý den, máme kočku ragdoll 9let a má zánět uší. Uší jsou zarudle citlivé na dotek a vevnitř ucha jsou černé kousky.Na veterině jsme dostali tenazym susp 10 krát 10 ml opakovaně ale nezabírá. Rád bych znal i jiný názor a možnosti jak postupovat dál.Děkuji Tesař

Zánět spojivek u kočky

Dave  19.4.2020 14:19

Dobrý den, je něco pravdy na tom, že by mast ophthalmo framykoin mohla být příčinou ucpání slzného kanálku? Náš kocour má zánět spojivek na jednom oku. Jsou mu 3 roky. Nikdy nebyl nemocný. Oči měl do teď zdravé. Dávala jsem mu ophthalmo framykoin a oko se mu dobře hojilo. Pro jistotu jsme šli po cca 2 dnech k lékaři (na kontrolu po víkendu). Ten potvrdil zánět spojivek a změnil mast na kapky Floxal a zánět spojivek se od té doby nelepší. Je nějaký důvod, proč nedávat mast ophtalmo framykoin? Podle lékaře, kterého jsme navštívili, může mast způsobit ucpání slzného kanálku.
Děkuji

Zakalené oko

Daniel Šafář  29.5.2017 10:15

Moje koťátko plemena ragdoll,7měsíců má dnes ráno zakalené jedno oko a je zakalené jako by bylo slepé.Je to domácí kočka takže by neměla mít onemocnění z venvkovních vlivů.Chtěl bych se zeptat na možnou léčbu ,protože návšťěvu veterináře můžu uskutečnit až přístí týden.

Děkuji za odpověd.

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Mžurka zvětšená

Silvie  16.1.2019 17:49

Nemoc?

Dominik Valeš  10.5.2017 15:45

Dobrý den
Náš kocour Cca 4-5 let, začalomu od spodu hnědnout pravé oko jinak je mel vzdi krasně zelené, taky mám pocit ze se potí nebot má navlhlou srst i kdyz nelezi na slunicku a horko tu neni. začínám o něj mít trochu strach bohuzel navstevu zverolekare si nyní nemuzu moc dovolit.. chtel sem se zeptat jestli to muze byt opravdu nejaka vazna nemoc a jestli je nutna navsteva lekare popripade jak kocourovi nejak pomoci? dekuji

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Marketa  4.9.2021 15:48

Čivava se neustále drbe prohlížela jsem ho a nic jsem na kuzi nenašla

táborská ZDENKA  25.8.2020 14:58

Vlastním -5-letou čivavu-je to pes-a už pokolikáté má problémy-a to-začně naříkat-jako bolestně,vždy chvilku a nic,za nějakou dobu znovu a to se opakuje,potom se také schovává za polštář,i ya mne,pod postel atd.Ven chodí pouze na dvorek a to většinou se mnou,někdy mi připadá ,že se to stane pokud žere kosti.Stalo se to již několikrát a tak by mne zajímalo,kde je chyba.

Jana Mikšovská  13.4.2021 18:56

naše 1,5 roku stará čivava nepřezubila, což veterinář zjistil dnes při očkování. Má stále komplet mléčný chrup a nemá dvoje zuby vedle sebe. Veterinář říká, že je asi bude potřeba vytrhnout. Jí normálně, dásně nemá nateklé. Nejspíš je zapotřebí ale udělat rentgen, zda má vůbec druhé zuby v dásni, že? Je to neobvyklé nebo poměrně časté? A jak se popřípadě takový zákrok provádí?
Předem velmi děkuji za odpověď
Jana Mikšovská

Dušnost u koní

Jiří Chochol  26.1.2023 8:36

Jak do koně nejlépe dostat nějaká broncholytika(sirupy) nebo granulované bylinky, když téměř něžere. Děkuji

Černá štětičková řasa

Jana  24.1.2023 10:26

Musíme dávat CO2, i když v akvariu nejsou rostliny?

Cempírek  17.1.2023 18:36

Kočky nemají vodu rády. Některé se nechají postupně přesvědčit, aby ve vodě vydržely, ale pro některé je třeba umístit do takového speciálního postroje ve tvaru tašky, ve kterém se kočka nemůže bránit a lze ji osprchovat. K dispozici je i několik videonávodů, kde je vidět jak přimět kočku ke koupání. Zde jsou: www.youtube.com/sear…

Pavlína  17.1.2023 18:03

chtěla bych se zeptat, máme doma kocoura Maxe a chtěla jsem kocoura vykoupat,vzala jsem ho do sprchy a trochu na něj stříkala vodu, ale on nechtěl, jančil a poškrábal mě, nevím jak ho mám umýt. Mohl by mi někdo poradit, jak doma koupete kočku. Děkuji. Pavlína Macháčková.

Věra S  17.1.2023 9:39

měla jsem podobný problém s kocourem, zvracel dost často. Veterinář mu odebral krev a když zjistil, že ledviny a játra má v pořádku, zkusil mu dát léky na zánět žaludku a pokud by nepomohly, udělalo by se větší vyšetření. Test z krve, dvě injekce a prášky na 1 měsíc cca 1490,- kč. Stal se zázrak, od té doby nezvrací.
Ovšem bylo mi řečeno, abych mu nedávala granule.
VS

Ivermektin

Jana Vondráková  16.1.2023 19:35

Koupila jsem dvě andulky. Jedná je nemocná. Podle toho co jsme zjistili má Knemidocoptes pilae, lidově vápenku, nebo - li ptačí svrab. Vyčetly jsme, že pomůže 1 kapka Ivomecu tedy Ivermectin pod křídlo. Má to na nožičkách a zobáčku. Poradíte ještě vy, jestli je tento preparát pro zvířátka vhodný pro andulku? Musí se přeléčit i ta druhá. Kolik a co koupit. Kapky a jak aplikovat?.
Děkuji za odpověď na můj mail.
Paní Vondráková