HLAVNÍ STRÁNKA

Zánět oka u kočky

Některé kočky bývají poměrně náchylné na problémy s očima. U takovýchto koček se pak objevují záněty, slzení, hnisavý sekret, zarudlé oči, případně výhřev třetího víčka.

DKK

DKK neboli dysplazie kyčelních kloubů je vývojové onemocnění, na kterém se podílí celá řada faktorů vnitřních (genetická predispozice) i vnějších (plemenná příslušnost, velikost zvířete, způsob výživy,

Krev v moči u kočky

Pokud je v moči kočky přítomna krev, tak se nejčastěji jedná o urologický problém, ale může to být způsobeno i onemocněním ledvin nebo nádorovým onemocněním.

Krev v moči u psa

Krev v moči u psa může mít několik příčin, ale zpravidla se jedná o choroby dolních cest močových a močového systému, nádorové onemocnění nebo onemocnění ledvin.

Zánět dělohy u psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 3

Pyometra (hnisavý zánět dělohy) patří k nečastějším a nejnebezpečnějším onemocněním zejména starších fen, kdy hnisavý zánět dělohy vzniká na základě hormonálně podmíněných změn v děloze

Pes kašle

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 2

Podobně jako u lidí se i u psů často vyskytují různé virové infekce, které postihují horní cesty dýchací. Většinou přejdou samy, ale pokud se jedná o mladé, staré či chronicky nemocné zvíře,

Trudník psí

Larvy trudníka, které napadnou psa, který není pravidelně odčervován, mu mohou způsobit opravdu značné potíže. Psovi například začne vypadávat srst z hlavy, což vypadá velmi nehezky.

Snížené libido u psa

Napsala: Hrachová Čupová M. / počet komentářů: 0

Máte doma psího krasavce, na kterého stojí v řadě zástupy fen a on nemá zájem? Příčin může být mnoho a pes by se měl důkladně vyšetřit. Pokud se ale jedná o sexuální poruchu jako takovou,

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Zakalené oko

Daniel Šafář  29.5.2017 10:15

Moje koťátko plemena ragdoll,7měsíců má dnes ráno zakalené jedno oko a je zakalené jako by bylo slepé.Je to domácí kočka takže by neměla mít onemocnění z venvkovních vlivů.Chtěl bych se zeptat na možnou léčbu ,protože návšťěvu veterináře můžu uskutečnit až přístí týden.

Děkuji za odpověd.

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Mžurka zvětšená

Silvie  16.1.2019 17:49

Nemoc?

Dominik Valeš  10.5.2017 15:45

Dobrý den
Náš kocour Cca 4-5 let, začalomu od spodu hnědnout pravé oko jinak je mel vzdi krasně zelené, taky mám pocit ze se potí nebot má navlhlou srst i kdyz nelezi na slunicku a horko tu neni. začínám o něj mít trochu strach bohuzel navstevu zverolekare si nyní nemuzu moc dovolit.. chtel sem se zeptat jestli to muze byt opravdu nejaka vazna nemoc a jestli je nutna navsteva lekare popripade jak kocourovi nejak pomoci? dekuji

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Obezita u psa

Jarka Krykorková  19.6.2018 19:47

Zdravím všechny milovníky pejsků,potřebuji poradit,jak zeštíhlit naší přerostlou čivavu !

granule bez obilovin dodržujeme dávku /má dostávat 75g/ my dáváme 50g +malý kousíček masa libové. A NEHUBNEME !
Prosím o radu ,jak na to !
Jinak je krásná ,huňatá až moc ,krátké nožíčky a tak jí ta obezita moc nesluší !
Děkuji všem ,kdo poradí.
Zdraví babi Jarka.

Civava

monika horakova  17.5.2018 6:46

Dobry den mam 18 mesicni civavu Tondu,asi tyden ma problem vyskocit na postel,chodi,ji,neni problem s vyprazdnovanim,prosim o radu,dekuji.M.Horakova

Veterina paraziti dirofilarie

Jan Tůma  18.11.2019 21:34

u mojí fenky byla diagnostikována dirofilárie. Jak máme psa léčit, jaké má šance na přežití?

S pozdravem

Jan Tůma

Dancul14@seznam.cz

daniela šopikova  2.7.2018 15:37

Obevuje se krev u konecniku

Jana  24.2.2018 8:33

Pri spani psa jsem si vsimla krve u konecniku,uz to trva necely tyden.Nejdrive mel prujem a pote se to obevilo.Je to pitbul zijici doma mame ho sedmy rok a hlavne clen rodiny.Dekuji za nejake informace.

Babesie

Denisa  27.4.2017 9:17

Dobrý den, náš pejsek močil krev kvůli onemocnění babesii a je momentálně v ohrožení života. O této nemoci není moc velké povědomí a dost často v takových výčtech: "proč pes močí krev" chybí. Příkládám odkaz na náš případ. S pozdravem Denisa
www.facebook.com/den…

Pejsek po operaci zanetu delohy

Miroslav Onderka  25.7.2019 21:55

Dobrý den mám 8 letou fenku j.rasla dnes podstoupila operaci zanetu delohy při operaci ještě k tomu měla menší zastavu srdce . Teď už je doma . Jen se bojím zdá vše proběhlo v pořádku doktora si všichni chválí .teď už je asi 5 hodin doma uz i pila to bříško má trochu nafoukle a chová se trochu jinak pořád chodí sem a tam jednou maličko zvracela a poknourava ten límec ji asi hodně vadí doslova Je s toho hotová .je to normální ze kvůli tomu linci pořád knoura a kňučí někdy i vrci ?dekuji

Feně po zánětu dělohy vytéká z pochvy krev.

Jan Hämerle  19.8.2018 20:16

Chýnova ,a DR se jmenuji MAREŠOVÁ. jméno mé je Jan Hämerle-Chýnov.
děkuji za odpověd s pozdravem Jan Hämerle.

Zánět dělohy u feny

Marcela Hackerová  11.5.2017 17:19

Dobrý den, je to moc dobře zpracovaný článek.Děkuji. Můžu se zeptat na názor na kastraci feny staré 13 a půl roku? Byla jí diagnostikována cystická hyperplazie. Hárá již 2 měsíce, lehce zvýšená teplota. Jinak bez příznaků, normálně vyměšuje, normálně jí. Jen velmi špatně snáší narkózu. Na srdíčku lehká šelest, bez meditace asi vzhledem k věku normální.

Děkuji

Pes kašle

nevrlý ota  31.7.2019 0:02

pes má dávivý kašel ,hlavně večer a v noci.je jí 8let.dvakrát antibiotika a moc se to nezměnilo.děkuji za každou radu.

Potrava pro čivavu

Svetlana Balazsová  29.1.2020 9:22

chci se zeptat čím mám krmit čivavu. Momentálně dostava ráno 3 pištoty, granule Brit Care Dog Show asi 100 g, na oběd asi 1/4 konzervy GIMDOG PURE DELIGHT kuřeci s jehněčím nebo hovězím k tomu vařenou rýží a večer opět granule. V průběhu dne nějakou dobrůtku. Třeba tyčinku HU BAMBO. Nevím jestli dělám dobře. Jsou mu 4 roky a váhu má 3.80 kg. Mám z ní potíže. V noci mněl velkou stolici řidší a vyzvracel jídlo potom, žaludeční šťavu. Dost často asi jednou do měsíce jsem z ním na veterině kvůli průjmu nebo křečím na bříšku. Dostane antibiotika na 2 dni a potom je dobrý. Chci Vás požádat o radu jak správně a čím krmit pejska. Má neustály hlad a myslím že mu dávám moc jídla.

Děkuji předem za radu.

S pozdravem
Balazsová

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 0 | Stálý odkaz | Odpovědět

Prosím

Majka Bouchalová  29.1.2020 9:10

Operovat nebo počkat na zhoršení stavu? Moje 8 letá fenečka foxteriéra má dle vyšetření MRI vyhřezlé 2krční plotýnky mezi 5-7 obratlem s diagnozou - lehká až středně těžká komprese míchy. V současné době po 4 týdenním klidovém režimu se stav uklidnil, bolestná křeč v délce cca 1-2 min. se objeví cca 1x za 2-3 dny, doma ale častěji odpočívá a nyní už běhá na volno po zahradě a honí ptáky, v poledne děláme 1/2 hod. procházky.
Co nás čeká po případné operaci? Bude v pořádku, bude bez bolestí, následuje nějaká terapie - jako laik tápu a samozřejmě se o ni bojím. Prosím napište např. vlastní zkušenost nebo odbornou radu. Děkujeme moc za zprávu obě dvě.

Pes si vykusuje srst

Cempírek  28.1.2020 22:49

Podle té fotografie se může jednat o tak zvaný hot spot. Tady můžete vidět jak to vypadá u jiných psů: www.google.cz/images…
A tady je podrobně popsáno, co znamená hot spot u psa a jak probíhá léčba: www.ceskaveterina.cz…

Pes si vykusuje srst

Patrik Šihor  27.1.2020 22:43

Dobrý den. Náš labrador si vylízava tak srst, že to má až na kůži vylízané. Čím to může být. Alergií,parazity nebo stresem, ale stres nemá. Může to být, že se nudí?? Jaká je na to mast. Jak často ho koupat a co dělat pro zamezení tohoto vylízavani?? A mám ještě jednu otázku. Náš pes sežere úplně vše je to labrador. Je možné jednou sem mu dal pedigree denta stix a on se pozvracel ale až tak za 4 hodiny . Může to být z této tyčinky na čištění zubů,ale pochybuji,že to může z toho být, protože jsem jí to dával docela často a nic nezvracela. Za odpověď předem děkuji Šihor

Kolik co dnes stojí u veterináře

Cempírek  27.1.2020 22:22

Je to možné. Do dásně se aplikuje lokální anestezie, podobně jako u lidí. Cenu ale musíte zjistit v konkrétní veterinární ambulanci, neboť ceny za tyto zákroky má každý veterinář jiné.

NABÍDKA OBCHODU