HLAVNÍ STRÁNKA

Parazité v psí srsti

Parazité způsobují v psí srsti různé kožní problémy a alergii. Psa zneklidňují jak svým pohybem v srsti, tak sáním krve.

Tasemnice u psa

Jako tasemnice označujeme ploché červy. Jsou to vnitřní parazité žijící v tenkém střevě psů.

Mastocytom u psů

Mastocytom neboli nádor ze žírných buněk je nejběžnější kožní zhoubný novotvar u psů.

Svalový třes u psa

Pes se třese z důvodu stresu, hyperaktivity, otravy, nemoci nebo radosti. Někdy je obtížné poznat pravou příčinu.

Rýma u psa

I u psů se projevuje rýma. Ta může vzniknout z různých příčin. V některých případech ji lze vyléčit i bez návštěvy veterinárního lékaře, ale záleží na příznacích.

Pes si vykusuje chlupy u ocasu

Vykusování srsti může mít různé příčiny, nejčastěji však bývá spojeno se svěděním kůže, které mohou způsobovat bakterie, záněty, alergie či kousnutí hmyzem.

Kočka se škrábe v uších

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 0

Škrábe si kočka packou uši a vy nevíte, co to může být? Podíváte se jí do uší, ale nic v nich nevidíte? Pak vězte, že více než 80 % zánětů zevního zvukovodu u koček je způsobeno přítomností

Nemoci uší u koček

Kočky jsou náchylné k onemocněním uší, proto je důležitá prevence, která spočívá v pravidelné péči o uši koček.

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Tvrda varlata u psa se zvetsenim varlat

Jana  2.10.2018 17:01

Nevim jestli je to nebezpecne pro pejska.Mam vyhledat veterinare?

Jaké potraviny pejskovi na selhávání ledvin

Jiřina Pašková  17.6.2018 11:59

Dobrý den,13letému pejskovi zjistili chronické selhání ledvin.Kreatinin 700,urea 230.Dávali jsme mu doma kapačky,dost se zlepšil,ale pořád nevím co k jídlu.Dietní konzervy nechce a granule taky né.Chtěla bych se zeptat,jestli bych mu mohla vařit maso a hlavně jaké.Nebo uvařit třeba lososa.Nechce ani rýži.Veterinářka říkala,že to jídlo do něj musíme dostat třeba násilím.Je mi ho líto,ale koupili jsme velkou stříkačku do pusy atak mu to dáváme.Dala bych mu třeba ten tvaroh,nevím ale jestli odtučněný nebo normální.
Jsem zoufalá,chodí ven na 10 minut na procházku 4x denně,vrtí ocáskem,venku mu tak zle není,ale pak doma pořád spí,je na něm vidět,že je unavený.
Poraďte mi prosím ještě nějaké potraviny co bych mu měla dát aby měly co nejméně fosforu.
Děkuji Jiřina Pašková

Chronický zánět ledvin u psa

Milena  5.1.2018 16:01

Máme pejska Papillona, starého 6 let. Více než před 2 roky mu lékař diagnostikoval vrozený chronický zánět ledvin. Chodíme pravidelně asi po 3 měsících na infuze. Vždy mu to pomohlo. Nyní měl infuzi o vánocích, ale moc mu to nepomohlo. Je stále unavený, spí hodně a zhubnul, nechce moc jíst. Lékař mi kdysi řekl, že jeho stav je nevratný, že může žít měsíc či déle Nechci ho trápit, ale ani utratit dřív než je nutné.
Neporadíte, kdy a podle čeho se rozhodnout?

Jak léčit průjem u štěněte

Lenka  29.7.2019 7:28

Ještě jsem se chtěla zeptat jestli můžu odčervit štěně když má průjem děkuji

Jak léčit průjem u štěněte

Lenka  29.7.2019 7:26

Dobrý den máme 7 tydení štěně a má průjem. Jeden den má rýží s mrkví a kuřecím masem a četla jsem že můžou černé uhlí ale nevím jestli to můžou štěňata.

Štěně německý ovčácký pes-stáří 4 měsíce

Honza  9.6.2018 18:58

Prosím o radu-krásný pes Ben,ale nevím si rady s jeho chováním.Pokud já pracuji na dvorku,chodí za mnou docela v pohodě,ale myslím si,že když manželka (chodící o berlích)přijde s radostí za Beníkem,posadí se,manželka ho pohladí a vzápětí to začne.Otáčí se za ocasem,,drží ho zubama, pořád dokola,pořád dokola se otáčí,ale již dosti dlouho,také se mu daří čím dál větší rychlost. Nedaří se nám ho to odnaučit.Děkuji předem.

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Homeopatika u psa

Ivo  1.4.2019 21:10

Homeopatika? Ta fungují jen u border kolií. Pes musí být nadprůměrně inteligentní, aby u něj fungoval placebo efekt ;-)

RÝMA

Eva  29.3.2019 17:52

DOBRÝ DEN, MOJE DVOULETÁ FENEČKA STAFORDŠÍRSKÉHO BULTERIÉRA MÁ UŽ TÝDEN RÝMU, NEJŘÍV HLENOVITOU BEZBARVOU PO 4 DNECH RÝMU ZELENOU, CO S TÍM A MŮŽE TO BÝT NAKAŽLIVÉ ? DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ.

Hepatosil 100 doplněk krmiva

Eva  22.1.2019 16:37

Dobrý den,chtěla bych se zeptak kolik stojí hepatoli 100.Nikde nevidím cenu.Děkuji

Co nesmí pes který má nemocné játra

Monika  11.8.2018 9:21

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaké granule jsou ideální na podporu jater do dnešní doby jsem krmila psa granulemi značky Orijen, které psovi velmi chutnají nikde jsem se nedočetla jestli vadí psům větší podíl masa, který granule mají. Mám psa 7 let malý knírač a má lehce zvýšené jaterní testy co by jste mi doporučili děkuji Moravcová.

Onemocneni jater

Eva  6.5.2017 21:59

Zdravim vsechny, novym preparatem na osetreni jater je Alavis Sammy

Chopn a zápal plic

EVA hEŘMANOVÁ  16.4.2018 21:15

můj pes má zřejmě chopn.prosím jak se toto léčí?je nutné ho léčit kortikosteroidy?děkuji

Škrabani psa v posteli nebo na poštaři

dana  17.12.2017 11:59

Pejsek někdy neustale škrabe v posteli a nebo v polštáři a tim vic dychá okřiknem ho a za chvili znovu.děku

Geloren dávkování pro člověka

Kristová Marie  16.10.2019 15:52

Dobrý den,prosím informaci kolik kostek GELORENU MOHU UŽÍT DENNĚ PŘI VÁZE 76 KG DĚKUJI ZA ODPOVĚD KRISTOVÁ

Temgesic injekce

honza  14.10.2019 18:34

stejně jako u lidí, je ve veterinární praxi zcela neetické bolesti netlumit, neléčit.. ale je to často složité a člověk, co se moc nevyzná, sám si neřekne, mnoho nepochodí. Ale záleží nejvíce na kvalitě veterinárního lékaře. Interminentní injekce opioidu jsou spíše nevhodné, v ambulanci k akutní ulevě ale pomáhají. Uklidní mazlíčka i jeho pána. Temgesic byl dříve využíván více, jde o opiátové analgetikum s vynikajícím analgetickým učinkem a minimem nežádoucích učinku.. alespoň u pejsku :) ale učinek je maximálně 3, 4 hodiny ze zkušenosti a jsou pacienti, kterým nezabere, jen pejska ve vyšší dávce "omámí" a to není k ničemu. Celkem fajn je tramal v kapkách či čípcích.. i codein používáme. V ambulanci při silné bolesti aplikujeme NSAi (brufen apd.), mají slušný učinek. Ale u senioru podáváme méně. Osobně bych podal v ambulanci injekci Torbugesicu - ten utlumí bolest asi na hodinu a doma bych dával adekvátní dávky slabých opioidu. A pokud je problém s polikánám, zvracením, při chronické silné bolesti používám náplasti Durogesic nebo Transtec. Transtec vyjimečne, fentanyl má efekt vynikající. ALe jsou to opiáty a ne každý je "chce" psát.. ano i v dnešní dobe

Odčervení psa

Cempírek  11.10.2019 23:26

Dvě tablety léků na odčervení během pěti dnů nepředstavuje výrazné riziko. Bezpečné množství je až pětinásobek normální dávky v jednom okamžiku. Váš pejsek na to měl pět dní. Ovšem pro vaši jistotu a za zjevných zažívacích potíží, by bylo vhodné nechat psa zkontrolovat veterinářem. Pejsek může mít skryté problémy s ledvinami nebo játry, které by mohly být tímto předávkováním aktivovány.

Odčervení psa

Eva  11.10.2019 21:47

chtěla bych se zeptat, jestli bychom měli s pejskem zajet na veterinu když omylem pozřel dvě tabletky za pět dní. Je to krysařík a má dva roky. Myslím, že má větry a bolesti břicha.
Je nutné ho neprodleně dopravit na pohotovost nebo si s tím pejsek poradí sám?
Děkuji za odpověď.

Nemoc mé rybky, je to plíseň?

Matea  24.9.2019 7:49

Chovám doma Bettynku Bojovnici, kterou mám už skoro 3 roky (teď o Vánocích to budou 3 roky, i když nevím jak stará byla, když jsme ji koupili). Každopádně moje rybka má už delší dobu divnou skvrnu na straně tělíčka. Tvoří se jí na šupinkách. Už to bude pár měsíců. Používám pravidelně kapky do vody Baktopur, ale vůbec nezabírají. Prosím o pomoc, nerada bych o rybku přišla. Přikládám fotku. Děkuji, Matea Strkulová

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 0 | Stálý odkaz | Odpovědět

NABÍDKA OBCHODU