Veterina

Bravecto pro psy

Bravecto je preparát určený k léčbě psů napadených blechami nebo klíšťaty s dobou účinku až 3 měsíce, jedná se tedy o ektoparazitikum.

Kastrace psa

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 1

Kastrace psů se v posledních letech stává stále běžnějším zákrokem, což je pravděpodobně způsobeno zvýšenou informovaností a zodpovědnějším přístupem chovatelů. Kastrace se stala základní metodou

Kdy použít Metacam pro psy

Metacam je protizánětlivé analgetikum dostupné ve formě žvýkacích tablet.

Vironal pro psy

Vironal je bioinformační širokospektrální bylinný regenerační přípravek, který je doplňkem stravy a napomáhá při zánětech dýchacích cest, k léčbě trávicího systému, močového systému, kůže i k

Rimadyl tablety pro psy

Lék Rimadyl se používá k tlumení pooperačních bolestí a zánětu po ortopedických operacích a operacích měkkých tkání psů (včetně intraokulární chirurgie).

Spolknutí cizího tělesa u psa

Psi často spolknou věci, se kterými si jejich zažívání neví rady. Někdy toto spolknutí zvířeti projde a cizí předmět dokáže vyjít ven. Jindy se však v trávicím traktu zaklíní a pak začíná

Sedalin

Sedalin obsahuje účinnou látku acepromazin, která se podává k medikamentóznímu zklidnění domácích zvířat, především koček, psů a koní, ale také divokých zvířat. Acepromazin se používá ve formě

Odčervování koček

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 0

Odčervení koček patří k základním chovatelským úkonům. I když nevidíte, že by v trusu kočky byli nějací parazité, je nutné pravidelné, a především preventivní odčervení, které ochrání

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4

Bravecto pro psy

Alena

Dobrý den,když bych mela zájem o bravecto pes 20 – 40 kg - 7 ks.Je možné zaslat poštou?Děkuji za odpověd Pan.

Bravecto 1000mg fluralaner 20-40kg tableta

martina

Ráda bych znala cenu a kde si můžu objednat.

Bravecto pro psy - pipeta pes 35 kg

Peter Stoličný

potřebuji pipetu BRAVECTO pro psa, 35 kg. Před 3 měsíci dostal tuto dávku, v naší klíšťaty zamořené oblasti poprvé neměl ani jedno klíště. Můj veterinář tvrdí, že se TO nedá sehnat. Prosím dejte mi obratem cvědět, můžete mi po zaplacení předem přípravek poslat.
Děkuji.

Hodnoty urea a kreatinin u psa

SJ

Dobry den, jedna se o dve diety? V nekterych clancich se uvadi, ze by se dietni strava pri onemocneni ledvin mela skladat ze 1/3 z masa a mlecnych vyrobku a ze 2/3 priloh, zeleniny. Neni tedy ve vyse uvedenem receptu 400 g masa prilis? Dekuju.SJ

Pes po kastraci

Zdena

Dobrý den.Můj stafbulík je několik měsíců po kastraci,celkově v dobré kondici a pohodě.Ale pozoruji úbytek svalů na hlavě a tím zmenšení hlavičky.Kompletní veterinární vyšetření vyloučilo skryté onemocnění.Pejsek byl donedávna čiperný "atlet",přesto,že mu bude 11 roků.Jde o souvislost s kastrací a nebo je to věkem? Prosím o informace a Vaše zkušenosti.Děkuji.

Karla

Když se vyskytnout nežádoucí reakce -nechutenstvi a vysadíme lék, vrátí se pes a jeho chuť do stavu před užíváním? Děkuji

HEDVIGA

Dobrý deň, ll ročný briard užíva Rimadyl 1/2 tablety ráno 4.deň, spolu s Amoksiklavom. Zaujíma ma, či môže byť akoby omámený a nechutí mu žrať, len pije.Ďakujem

Pes spolkl víčko od limonády

Alfred

Prosím vás, pes mi spolkl vicko od limonady nejde mu s krku ven.nevim si stim rady .Prosím poraďte mi.

Spolknutí cizího tělesa u psa

Tupý Jaromír

náš pes středního vzrůstu sežral včera v neděli umělý (igelitový) obal z oloupaných párků,částečně dnes ráno, v pondělí, vyzvracel, zbytek v něm zůstal. ve stolici nic nemá, je unavený a nechce žrát, jenom pije.venku se pokoušel okusovat trávu ostřici. Je vhodné vyvolat zvracení a jak ? Třeba podáním něčeho, co dokáže sežrat ?Veterinář aplikoval nějaké injekce a doporučuje nedávat žádné jídlo a omezit pití, což se mi zdá nelogické, protože podle mého laického pohledu cizí předmět ze žaludku jen tak "na sucho" nestráví ani nevyzvrací. Děkuji za radu.

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Pes snedl špendlíky

Raduza

Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak poznám že pes sezral spendlik bylo to tak měli jsem psa u babičky a ta nechala podnikovou chloupků venku na okně ale pes kus snedl spojovala ji spendikama a teď nevíme jestli to snědl i se spendikama nebo ne může je vyladit?

Antihistaminika pro psy

Dana

Dobry den,mame fenku,krizenec,9let,a loni mela reakci na ockovani (parvovirozu a vzteklinu)otok cele tlamy a vicek.Da se imunitni reakce potlacit antihistaminiky,aby k reakci nedoslo?Urcite budeme ockovat kazde zvlast.Dekuji za vas nazor.

Potravinová alergie

Milena Pardubska

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Jaké antihistaminikum může pes

Burianová

Jaké antihistaminikum může 10kg velký mladý pes,?

Beta bojovnice leží na dně

Cempírek

Podle fotografie to bude nejspíš furunkulóza.
Běžnými příznaky furunkulózy jsou právě otevřené vředy na těle betty, ploutvích a ocasu.
Furunkulózu způsobují bakterie Pseudomonas a Aeromonas. Těmto bakteriím se daří ve špatně udržovaných akváriích.
Pokud je betta ve stresu nebo trpí jinou nemocí, je pravděpodobnější, že bude postižena také furunkulózou.
Furunkulóza je pro bettu bez rychlé léčby smrtelná.
Příznaky furunkulózy u bettas zahrnují:
- červené skvrny na těle;
- červené, hnisem naplněné vředy;
- letargie;
- ztráta chuti k jídlu.
Co s tím?
Pokud betta žije s jinými rybami, Izolujte ji v samostatné nádrži a ošetřete ji antibiotiky, jako je erythromycin nebo tetracyklin. Antibiotika předepíše veterinář i s předpisem dávkování. Vyčistěte a dezinfikujte hlavní nádrž jódem a solí, abyste odstranili škodlivé bakterie.
Furunkulóze se předchází udržováním správných parametrů a teplot vody v nádrži.

Beta bojovnice leží na dně

Jan

Dobrý den. Má rybka Beta má už delší dobu výrustek, který se stále zvětšuje a otvírá. Je nějaká ráda co s tím? Děkuji moc a v případě zájmu mohu poslat foto.
S pozdravem Honza

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Ivermektin

Alena

tuto otázku jsem vůbec nenapsala.Ani nevím co a na co je IVERMEKTIN

Ivermektin

Cempírek

Ivermektin NELZE legálně koupit ani vyzvednout v lékárně na recept. Proč? Ivermektin je antiparazitikum - jed jenž zabíjí cizí organismy v/na tělech savců. Ivermektin je v postcovidové době zprofanován, jako léčivo s možným terapeutickým účinkem na zmírnění průběhu onemocnění COVID-19. Proto je po něm zvýšená poptávka. Nelze doporučit jakýkoliv způsob koupě, ať už od fyzické osoby nebo v zahraničním obchodě. U obojího je vysoká pravděpodobnost, že místo ivermektinu dostanete kdo ví co.
V případě, že potřebujete lék na parazity, tak použijte Vermox - lék na lékařský předpis, který může vystavit praktický lékař, treba po telefonu.
V případě léku na COVID-19 je nutné toto přání konzultovat s ošetřujícím lékařem v nemocnici, Lékař může ivermektin ve specifických případech pacientovi podat.

Potrava pro čivavu

marie knápková

Paní Balazsová,mám taky osmiletou fenku čivavu,myslím si,že čivavce toho dáváte moc,překrmujete ji a myslím si,že zbytečně mnoho dobrot za den. Jak krmit čivavku,něco jsem si vyčetla z internetu a nejlépe poradí veterinární lékaři. Čivavu jsem si donesla domů před půl rokem,granulky na které byla zvyklá nebyly pro ni vhodné vzhledem její nadváze,poradila jsem se s paní veterinářkou ke které se Sally chodím ta mi nabídla různé vzorečky dietních granulek a Sally si z nich vybrala granulky značkyFortify sensitive,je to jehněčí s rýží. Jsou ještě další příchutě této značky,tyto granulky se dostanou koupit pouze u veterinárních lékařů. Nechci dělat nějakou reklamu,jen po několika zkouškách si vybrala granulky této značky. Sally ráno dám 15gramů granulek a vodu,v poledne 50gramů dietní konzervy značky Rinti,večer 30gramů granulek. Místo pamlsků dám kousek jablka,nebo banánu,nebo šery rajčete,nebo ředkvičku,ale pozor dávám jí miličké kousky abyji nezaskočilo a nedusila se. Mějte se hezky a pohladte pejska za mě.

Čivava granule

marie knápková

Dobrý den, děkuji za radu, moje čivavka Sally si dlouho vybírala jaké granulky ji zachutnají,nakonec si vybrala českou značku Fortify,které se dají koupit jen u veterinárních lékařů. Kupuji granulky Fortify sensitive- jehněčí s rýží. Dalo mi to práci,než si Sally granulky vybrala.Přeji hezký den s pozdravem Knápková-Šumperk