Veterina

Krušinová mast

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 3

Krušina je nenápadná dřevina, která má ovšem takové léčebné účinky, že bychom ji neměli míjet bez povšimnutí. Krušinová mast je regenerační a hojivá. Má pozitivní účinek na léčbu lipomů u pejsků, ale v lidovém léčitelství se používá i pro člověka.

Výcvik štěňat border kolie

Psi z rodu border kolie jsou nesmírně inteligentní, učenliví a pracovití. Je to také značně odvážné plemeno, ovšem se sklonem velice silně citově přilnout ke svému pánovi. Je-li tomu border kolie

Odčervování koťat

Napsala: Vinšová S. / komentářů: 0

U koček nejsou ze zákona povinná žádná očkování. Na rozdíl od psů si koťata dokážou vytvořit dokonalou imunitu až ve třech měsících. Kočka nemusí mít všechna dostupná očkování, ale zvažte, jaký má vaše

Jak vyvolat porod u kočky

Vyvolání porodu u kočky se zpravidla provádí vzhledem ke zdravotním komplikacím u březí kočky. Vyvolání porodu by vždy mělo být provedeno veterinárním lékařem.

Borová voda pro psa

Napsala: Hrachová Čupová M. / komentářů: 0

Srovnání borová voda a Ophtal.

EQUIVERM - Ivermectin pro koně

Napsala: Svobodová M. / počet komentářů: 0

EQUIVERM je perorální pasta pro koně s obsahem Ivermektinu a Praziquantelu k léčbě parazitóz koní včetně léčby střečkovitosti. V našem článku si přiblížíme seznam parazitů léčených

Odčervení psa

Napsala: Vinšová S. / počet komentářů: 7

Odčervování psů a dalších doma chovaných zvířat zamezí nepříjemnému onemocnění také v případě člověka. Spousta parazitů je totiž přenosných právě na lidi. Můžeme zmínit třeba tasemnici nebo škrkavku,

Bravecto pro kočky

Bravecto je preparát určený k léčbě koček napadených blechami nebo klíšťaty s dobou účinku až 3 měsíce, jde tedy o ektoparazitikum.

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4   Další

Kde koupit neostomosan

Nefertiti

Prosím, pokud ošetřím psa neostomosanem po vykoupání, mám přípravek opláchnout, nebo se neoplachuje?

Výcvik štěněte rotwailera 4měsíce 10 dní

Miloslava Kolářová

Sedni lehni , čekej, mu jde. když jdu ven k němu skáče po mě štípe, řeknu fuj to nesmíš, neposlechne tak dostane proutkem. Nesu mu jídlo řeknu sedni, sedne ale v vmžiku skočí po mě do výšky kde mám misku s granulema. Vím ,že má radost, ale skočí i do obličeje .. prosím o radu.Bez proutku to u nás jinak nejde. Máme barák tak volnost pohybu má.Děkuji Miluška Kolářová
Na procházky chodíme.

Výcvik

Yvona

Dobrý den. Všude se píše, že pejsek má chodit po levé noze. Mám postiženou levou ruku je tedy přípustné naučit pejska po pravé noze, abych mohla lépe ovládat pravou rukou vodítko. Předem děkuji.

Psí alergie

jarmila

Dobrý den, prosím o informaci, jaké je dávkování léku Zirtec pro psa cca 33 kg,
děkuji

Psí alergie příznaky červené uší ,škrabaní po uších a bříchu

Sehnalová Jana

Jezdíme na veterínu už měsíc, dostali jsme tablety FAMOSAN aPREDNISON a mast FRUCIDIN, vše bez uspěchu ,pes se pořád škrabe .Fenka bišonek je po kastraci, má už 11roků a my si nevíme rady.

Počet odpovědí: 3 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Vladislava Fialová

chtěla bych se prosím zeptat, kolik stojí operace šantu(PSS)? Děkuji
Fialová

Pavlína

chtěla bych se zeptat, máme kočičku Amálku a kočička má problémy s trávením, dost často nám zvrací granule. A proto se Vás chci zeptat,kolik by nás stálo vyšetření žaludku a střev(gastroskopie)u kočičky. Děkuji Macháčková.

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Zdenka Zveškova

Dobry den,prosím chtěla bych se zeptat kolik stoji operace kyčle u psa.Předem děkuji Zvéškova

Zbyněk Beneš

Dobrý den chci se zeptat na Kladně kapačka pro šarpeje 4000.A operace průchodnosti střeva 20 000.Je ta cena normální.
Díky Zbyněk Beneš

Ahoj chci se zeptat na utratu psa

Stanilava

Prosim mam dotaz Bobesek bude mit 20..1 2022 16 let.uz to neni on.chtela bych ho utratit ale doma..jsem v duchodu a bez prace.chci se zrptat na cenu dekuji slysela jsem ze jste nejlepsi

Euthanasie kočky

Kocourek 16 let,v krátké době výrazně zhubl,těžko uléhá, močí a kálí mimo WC, občas upadne, motá se,

Operace krční plotýnky u psa

Tichá

máme schibu inu 12let. Poslední měsíce v noci kňučela bolestí - záda. Na vyšetření CT a barva zjistili vyhřezlou plotýnku na bedrech a krku. Doporučují operaci (krk je prý horší). Po vyšetření je fenka apatická, stále leží a pospává. To byla na klinice jen jednu noc. Po operaci by tam měla zůstat 5 dní. Chodí normálně.
Díky za radu
Tichá

Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

frantisek lacny

Beta bojovnice leží na dně

Cempírek

Podle fotografie to bude nejspíš furunkulóza.
Běžnými příznaky furunkulózy jsou právě otevřené vředy na těle betty, ploutvích a ocasu.
Furunkulózu způsobují bakterie Pseudomonas a Aeromonas. Těmto bakteriím se daří ve špatně udržovaných akváriích.
Pokud je betta ve stresu nebo trpí jinou nemocí, je pravděpodobnější, že bude postižena také furunkulózou.
Furunkulóza je pro bettu bez rychlé léčby smrtelná.
Příznaky furunkulózy u bettas zahrnují:
- červené skvrny na těle;
- červené, hnisem naplněné vředy;
- letargie;
- ztráta chuti k jídlu.
Co s tím?
Pokud betta žije s jinými rybami, Izolujte ji v samostatné nádrži a ošetřete ji antibiotiky, jako je erythromycin nebo tetracyklin. Antibiotika předepíše veterinář i s předpisem dávkování. Vyčistěte a dezinfikujte hlavní nádrž jódem a solí, abyste odstranili škodlivé bakterie.
Furunkulóze se předchází udržováním správných parametrů a teplot vody v nádrži.

Beta bojovnice leží na dně

Jan

Dobrý den. Má rybka Beta má už delší dobu výrustek, který se stále zvětšuje a otvírá. Je nějaká ráda co s tím? Děkuji moc a v případě zájmu mohu poslat foto.
S pozdravem Honza

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Ivermektin

Alena

tuto otázku jsem vůbec nenapsala.Ani nevím co a na co je IVERMEKTIN

Ivermektin

Cempírek

Ivermektin NELZE legálně koupit ani vyzvednout v lékárně na recept. Proč? Ivermektin je antiparazitikum - jed jenž zabíjí cizí organismy v/na tělech savců. Ivermektin je v postcovidové době zprofanován, jako léčivo s možným terapeutickým účinkem na zmírnění průběhu onemocnění COVID-19. Proto je po něm zvýšená poptávka. Nelze doporučit jakýkoliv způsob koupě, ať už od fyzické osoby nebo v zahraničním obchodě. U obojího je vysoká pravděpodobnost, že místo ivermektinu dostanete kdo ví co.
V případě, že potřebujete lék na parazity, tak použijte Vermox - lék na lékařský předpis, který může vystavit praktický lékař, treba po telefonu.
V případě léku na COVID-19 je nutné toto přání konzultovat s ošetřujícím lékařem v nemocnici, Lékař může ivermektin ve specifických případech pacientovi podat.

Potrava pro čivavu

marie knápková

Paní Balazsová,mám taky osmiletou fenku čivavu,myslím si,že čivavce toho dáváte moc,překrmujete ji a myslím si,že zbytečně mnoho dobrot za den. Jak krmit čivavku,něco jsem si vyčetla z internetu a nejlépe poradí veterinární lékaři. Čivavu jsem si donesla domů před půl rokem,granulky na které byla zvyklá nebyly pro ni vhodné vzhledem její nadváze,poradila jsem se s paní veterinářkou ke které se Sally chodím ta mi nabídla různé vzorečky dietních granulek a Sally si z nich vybrala granulky značkyFortify sensitive,je to jehněčí s rýží. Jsou ještě další příchutě této značky,tyto granulky se dostanou koupit pouze u veterinárních lékařů. Nechci dělat nějakou reklamu,jen po několika zkouškách si vybrala granulky této značky. Sally ráno dám 15gramů granulek a vodu,v poledne 50gramů dietní konzervy značky Rinti,večer 30gramů granulek. Místo pamlsků dám kousek jablka,nebo banánu,nebo šery rajčete,nebo ředkvičku,ale pozor dávám jí miličké kousky abyji nezaskočilo a nedusila se. Mějte se hezky a pohladte pejska za mě.

Čivava granule

marie knápková

Dobrý den, děkuji za radu, moje čivavka Sally si dlouho vybírala jaké granulky ji zachutnají,nakonec si vybrala českou značku Fortify,které se dají koupit jen u veterinárních lékařů. Kupuji granulky Fortify sensitive- jehněčí s rýží. Dalo mi to práci,než si Sally granulky vybrala.Přeji hezký den s pozdravem Knápková-Šumperk