Téma

LÉČBA

Jedná se o poškození kůže specifickým cizopasníkem. Svrab je parazitární onemocnění, které způsobuje několik druhů roztočů, některé z nich napadají právě psy. V článku se podíváme i na to, jak zbavit psa těchto roztočů.

Zdroj: Svrab u psa

Poradna

V naší poradně s názvem ÚČINNOST A JAK JE FIN. NÁROČNÁ LÉČBA CHEMOTERAPII U KOČKY se k tomuto tématu vyjádřil uživatel Marie.

Dobrý den, bylo zjištěno nádorové onemocnění v játrách mého 10letého Briťáčka, chtěla bych se zeptat,jak je účinná-úspěšná a zároveň finančně náročná případná léčba chemotetapii. Děkuji za Vaši odpověď.

Svou reakci k tomuto příspěvku přidal uživatel Cempírek.

Všechny odpovědi, které chcete znát jsou velmi individuální a záleží na rozsahu nádorového onemocnění. Co se týče finanční náročnosti, tak počítejte s tím, že jedna aplikace chemoterapie stojí 1200 až 1700 Kč. Aplikace se provádí vpichem do žíly a provádí se v týdenních až třítýdenních intervalech několik měsíců. Cena tak může vyšplhat i přes 30 tisíc. Pokud máte kocourka pojištěného, tak tuto léčbu zaplatí pojišťovna. Doporučuji vyhledat veterinární kliniku, která má ve svém portfoliu onkologii a tam je požádat o konzultaci a dohled nad léčbou. Samotné aplikace cehmoterapie pak může provést váš lokální veterinář, abyste nemusela jezdit každý týden na injekci Bůh ví kam.

Zdroj: diskuze Účinnost a jak je fin. náročná léčba chemoterapii u kočky

Autor obsahu

Mgr. Michal Vinš