Škrkavka

Napsala: Hrachová Čupová M. / počet komentářů: 0

Škrkavky jsou celosvětově rozšíření parazité patřící mezi hlístice. Postihují jednak člověka (škrkavka dětská) ve formě onemocnění askaridózy, jednak řadu zvířat – prasata, psy, kočky. U psů a koček je škrkavka problematická především u mláďat, nemoc se označuje jako toxokaróza. Hlavním místem lokalizace dospělců je tenké střevo.

Larvy v kůži u psa

Larvy jsou nedospělé (juvenilní) stadium živočicha s vývojem nepřímým. Postupně (nedokonale) nebo přes stadium kukly (dokonale) se změní v dospělce. Larva může vypadat zcela odlišně než dospělec.

Vyrážka u koček

Na kůži kočky se mohou projevit různá onemocnění, ať už kůže jako takové (bakteriálního, parazitárního či plísňového původu), nebo jako komplikace hojení poranění kůže. Komplikace mohou signalizovat onemocnění

Zánět žaludku u psa

Gastritida je obecný termín používaný k popisu zánětu sliznice žaludku, jedná se o velmi časté onemocnění, které by se nemělo podceňovat.

Zauzlení střev u psa

Ileus neboli střevní neprůchodnost je velmi vážný, život ohrožující stav. Protože pro pacienta vždy znamená potenciální ohrožení života, je nutno ho bezprostředně řešit chirurgickým zákrokem. Jedná se

Odstranění sleziny u psa

Jedná se o splenektomii, která se provádí pouze ve výjimečných případech, pokud je ohrožen život psa. Výhodou je, že když je slezina odstraněna, její funkce je nahrazena jinými orgány.

Pes se škrábe a kouše

Pokud váš pes tráví většinu času škrábáním a kousáním se, jedná se o pruritus, což je extrémní svědivost pokožky. Svědění je vyvoláno chemickou reakcí probíhající v kůži. Ta stimuluje nervy,

Nemoci uší u koček

Když je ucho hladké, růžové, nebolestivé, bez zápachu a výtoku, pak je zdravé. Ovšem čas od času může vaši kočku potrápit onemocnění uší, které je potřeba neprodleně řešit.

Předchozí   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   Další

Trudník psí

Libuse

Dobry den Vas clanek mi doopravdy otevrel oci, bohuzel muj 3 lety pes krizenec bulteriera a labradora je jiz ve fazi kdy ma v ,ekzemu' infekci. Mrzi me az zarazi, ze tento problem veterinarka neobevila cca ppred 14 dny naopak se obavam ze ockovani ktere toho dne provedla vse jeste zhorsilo. Poradte mi prosim jaky druh lecby bych mela zvolit a doporucte mi prosim lekare Muzikova Olomoucky kraj

Dušnost u koní

Jiří Chochol

Jak do koně nejlépe dostat nějaká broncholytika(sirupy) nebo granulované bylinky, když téměř něžere. Děkuji

Dušnost u koní

Dana

Dobrý den, kobylka 10 let, od září pokašlává. Ne moc, ve stáji jen vyjímečně, ale po práci častěji. A pokud venku nacválám, kašle intenzivněji, vždy cval ukončuji...může to být dušnost?

Nemocné dásně u psa

martin hysky

Zánět v tlamě psa

Jaroslav ladman

Pes bigl špatně žere a má zarudlé dásně. Díky za radu. Jar Ladman

Larvy vyžraly psovi kus hlavy

Viktor

Máme doma staršího bobtaila a zjistil jsem u něho nějaké larvy v kůži na hlavě, kde se mu vytvořila lysina a vypadá to, jako by mu ty larvy vyžraly kus hlavy. Co s tím mám dělat?

Vyrážka u koček

Lubica

moj pul rocni kocour ma zlute vyrazky.. podle veterinarky du to parazity z travy.. Okupala dom ho samponem proti parazitom a doktorka doufa ze je to zabije.. A co ked nezabije.. Co mam robit??????

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Zauzlení střev u psa

Anna

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat, je vhodné,po požití potravy a následné běhaní psa za balónem,prostě pohyb,jestli nehrozí zauzlení střev. Děkuji za odpověď.

Zauzlení střev u psů

Koudelková

mám dotaz náš Německý ovčák byl zvyklý chodit 3 denně na vycházky. Bohužel v současné době se zranil a nezvedene se na zadní nohy, má problém se jít na dvorek vyčůrat. Veterinář nám doporučil 3 týdny klid a žádné vycházky. Je možné že by mohlo dojít k zauzlení střev, když by se nám odmítal na dvorku vykadit?
Děkuji
Koudelková

Ján

Našemu 10-ročnému Yorksheerovi odstránili slezinu. Operácia sa podarila.

Kto a aké má skúsenosti so stravou po takejto operácii? Naša skúsenosť je, že je extrémne citlivý na stravu, prakticky sme našli len jedinú konzervu, ktorú akosi akceptuje jeho trávenie - Dechra Specifi Digestive Support, ostatné pokusy nedopadli dobre. Zmenili sme aj dávkovanie z 2x denne na 4x v menšom množstve. Inak ale veselo psík žije bez problémov ďalej. Sem tam vnímame, že nemá celkom prirodzenú chuť do jedla.

Rozalia Gvothova

Može žiť psík bez sleziny chcú ho operovať zajtra ale neviem či môžem veriť mladému veterinárovi ktorý najprv povedal že ho uštipol kliešť týždeň som chodila na infúziu dnes urobil krvné testy rengen ultrazvuk ale má zlé krvné testy chce odstrániť slezinu dnes psík normálne papal nestrácal povedzte čo. mám robiť

Stafylokok u psa

Oksana

Dobry den.
Antibiotika nezabiraji…
Existuje jiná léčba?

Zvýšená močovina u psa

Jitka Hodrová

Dobrý večer, mám dotaz, zda je možné , že by zubní kámen u mého psa / stáří 3 roky / způsobil zvýšení močoviny z 6,2 na 7,7 . Děkuji za odpověď

Ivermektin na Aliexpressu

Tomáš

Ivermectin se na Aliexpressu UŽ NEPRODÁVÁ. Zkuste se dohodnout s chovatelem koní, aby vám prodal pastu s Ivermectinem.

Bradavice v oku u psa

Mirka

Pouzijte zdravy rozum: Vas pes na povel nehne ani brvou pri tom az mu budou rezat cast vickoveho okraje a sit jehlou? Jak to chcete vysvetlit tomu psu? Myslim, ze si odpovite sama :-;

Antihistaminika pro psy

Cempírek

Smyslem každé vakcíny je vyvolat reakci imunitního systému, aby se vytrénoval na konkrétní alergen a tlumení reakce by bylo kontraproduktivní. Domluvte se s veterinářem na vhodném postupu rozložení a mačasování vakcinace.

Antihistaminika pro psy

Dana

Dobry den,mame fenku,krizenec,9let,a loni mela reakci na ockovani (parvovirozu a vzteklinu)otok cele tlamy a vicek.Da se imunitni reakce potlacit antihistaminiky,aby k reakci nedoslo?Urcite budeme ockovat kazde zvlast.Dekuji za vas nazor.

Rimadyl tablety pro psy

Karla

Když se vyskytnout nežádoucí reakce -nechutenstvi a vysadíme lék, vrátí se pes a jeho chuť do stavu před užíváním? Děkuji

Kožní nemoci u králíků

Cempírek

Svrab je výlučně kožní onemocnění, které nijak neovlivňuje svalovinu ani vnitřní orgány. Vzhledem k tomu, že u jatečných králíků se celá kůže stahuje, nehraje její onemocnění žádnou roli v kvalitě masa.